Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W wczoraj wieczorem zapłaciłam za produkt. Dzisiaj w celu upewnienia się czy sprzedający zauważył nową płatność i zapytania się kiedy planuje wysłać przedmiot postanowiłam zadzwonić do sprzedającego. Osoba pod podanym numerem telefonu twierdzi, że nigdy niczego nie wystawiała na allegro. W mailu informacyjnym o rozpoczęciu zakupu przedmiotu, w danych sprzedającego, znalazłam jeszcze inny numer telefonu. Jednak po próbie dodzwonienia się okazało się, że numer nie istnieje. Sprzedający nie odpowiada też na moje wiadomości. Wiem, że od płatności minął dopiero jeden dzień, ale narasta we mnie poczucie, że zostałam oszukana. Chciałabym wiedzieć jaki sposób mogę najszybciej zakończyć cały ten problem, tym bardziej, że bardzo potrzebuje produktu w najbliższym czasie.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi z góry
Czekaj 14 dni i wypełnij wniosek. Szybciej tego zrobić nie można. Jeśli nie otrzymasz przedmiotu, możesz we wniosku poprosić Allegro o zgłoszenie sprawy na policję za Ciebie, wtedy Twoje działanie ograniczy się tylko do wypełnienia i wysłania wniosku.
@alabala1 Napisz do Allegro ale wg regulaminu czekać musisz 14 dni
Update sprawy: po 2 tygodniach poprosiłam allegro o zwrot kosztów i to jest to co mi odpisali
"Nie odnotowaliśmy nieautoryzowanych logowań na koncie sprzedającego. Środki wpłacone przez kupującego znajdują się na subkoncie sprzedającego. Sprzedający powinien dokonać wypłaty środków i zwrotu ich dla kupującego. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/jak-zwrocic-wplate-kupujacemu-xG71... "
Napisałam do sprzedawcy, że ma mi zwrócić kasę, bo inaczej sprawa ląduje na policji, ale mam pytanie czy w momencie którym sprzedawca nie zwróci mi pieniędzy, będę mogła jeszcze coś podziałać z allegro czy już tylko na własną rękę?
W jaki sposób poprosiłaś Allegro o zwrot pieniędzy? Wypełniłaś i wysłałaś wniosek do POK?
Jeśli nie, zrób to. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję.
Dokładnie tak zrobiłam, wypełniłam wniosek, a oni go odrzucili. Wy wyjaśnieniu napisali to: "Przeanalizowaliśmy Twoje zgłoszenie do Programu Ochrony Kupujących. Wszystko wskazuje na to, że Twój problem uda się wyjaśnić bezpośrednio po kontakcie ze Sprzedawcą w dyskusji."
Odczekaj 2-3 dni, jeśli od sprzedawcy pieniędzy nie otrzymasz, odwołaj się, napisz, że nadal nie otrzymałaś zwrotu wpłaty. Allegro nie powinno ostatecznie odrzucać wniosku ze względu na to, że coś może się uda. Napisz, że się nie udało i nie masz pieniędzy ani towaru. Jeśli nie ma możliwości odwołania w tej samej korespondencji, pisz przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
Dziękuję, tak zrobię
@alabala1 zdecydowanie skorzystaj z dyskusji, tak jak pisał Ci nasz pracownik i daj znać, jak Twoja sprawa. Trzymam kciuki za jej szybkie rozwiązanie.
Update: odzyskałam pieniądze, więc wszystko skończyło się dobrze
musiałaś iść na policje?