Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od dwóch godzin próbuje opłacić zamówienie na Allegro Lokalnie, niestety cały czas wyskakuje mi ten sam błąd. Próbowałam dokonać płatności wszystkimi dostępnymi metodami, z dwóch przeglądarek, konta incognito oraz aplikacji, ale żadna metoda nie przynosi rezultatu. Załączam screen błędu.
@Client:43687800 Z tego co widzę, zamówienie zostało anulowane. Spróbuj je kupić ponownie. Oferta jest nadal dostępna.
Kupiłam, niestety błąd się powtarza.
@Client:43687800 Opisz proszę kroki, które wykonujesz.
Kup Teraz -> Uzupełniam dane potrzebne do wysyłki -> Przejdź do metody płatności -> Wybieram Blik -> Generuje kod w aplikacji mobilnej -> Uzupełniam -> Czekam sekundę i przekierowuje mnie na stronę z błędem (zaznaczam, że prośba o potwierdzenie transakcji nie przychodzi do aplikacji bankowej).
Nie jest ot też kwestia banku, ponieważ zakupy z pomocą blika na zwykłym Allegro zrobiłam dziś normalnie, a limity zostały zwiększone ze względu na planowany zakup.
@Client:43687800 Weryfikuję Twoją sprawę. Jak tylko otrzymam informację, wrócę z odpowiedzią.
@Client:43687800 Wracam z odpowiedzią.
Otrzymałam informację, że jest to błąd po stronie operatora i pracujemy nad rozwiązaniem. Na ten moment nie będziesz miał opcji opłacenia zamówienia u tego sprzedawcy. Przykro mi.
Rozumiem, dziękuje za informację
Dzień dobry, przychodzę z kolejnym problemem związanym z tą sprawą. Ze względu na próby zapłaty za ten sam produkt kilka razy, allegro przysłało mi informacje że moje konto zostaje zawieszone - mimo że ustalono, że była to wina operatora płatności a nie moja. Czy można to jakoś odkręcić? Załączam screen wiadomości mailowej.
@Client:43687800 już to sprawdzam, wrócę do Ciebie z informacją.
@Client:43687800 ograniczenia na Twoim koncie zostały zdjęte 🙂
Dziękuje bardzo za pomoc!
Mam jeszcze jedną prośbę, czy z zakładki "Kupione" na moim koncie Allegro Lokalnie dałoby się usunąć produkty ze statusem "Nieopłacony zakup", by nie zaśmiecały mi strony?
Z góry dziękuje 🙂
@Client:43687800 na ten moment na Allegro Lokalnie nie ma opcji ukrywania zakupów.
Dzień dobry, przychodzę ponownie z tym samym problemem. Po raz kolejny zawieszono mi konto, dokładnie z tego samego powodu co ostatnio, mimo że od tamtego czasu dokonałam tylko jednego zakupu, które z resztą udało mi się opłacić bez problemowo. Załączam screen wiadomości mailowej. Czy można to zawieszenie ponownie zdjąć? Bo rozumiem że wynika to z błędu systemu niżeli faktu, że ktoś zawiesił mi konto dwa razy przez tą samą sytuację, która została już przez Państwa wyjaśniona.
@Client:43687800 Weryfikuję sprawę.
@Client:43687800 Otrzymałam informację, że tym razem musisz skontaktować się przez formularz. Nasz dział bezpieczeństwa zweryfikuje sprawę.
Dobrze, dziękuje za informację