Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar kwota z konta została pobrana natomiast mojego zamówienia nie.ma w zakładce.kupione oraz nie mam żadnej wiadomości na emailu
A zobacz tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
niestety w tej zakładce nic nie ma wogole.nie ma.sladu po zakupie nigdzie A pieniądze z konta pobrano
Sprawdz jeszcze raz poczte i zobacz tez w spamie, czasami maile od all przychodza z opoznieniem. Jezeli nic nie dostaniesz bedziesz musiala poprosic allegro o sprawdzenie co sie stalo
@Client:40371488 To niemożliwe. Jeśli nie masz nigdzie zakupu, musiałaś go usunąć z zakładki. Poproś o przywrócenie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc Najszybszy jest czat.
Zalezy czy kupilas na normalnym all czy na lokalnym. Ja wiekszosc operacj robie na telefonie i widze zakladke moje zakupy od normalnego allegro natomiast zeby zobaczyc kupione na lokalnym musze dziubnac w lokalne i w kupione i wtedy widze zakupy z all lokalnie😉
niestety zakupu nie ma nigdzie Ani lokalnie Ani normalnie A pieniądze z konta pobrano. Zresztą zawsze na pocztę przychodzą powiadomienia email co kupiono i czy pieniądze wpłynęły A wiadomości nie mam żadnych
Trzeba wywolac HolaOla moze ona cos poradzi🤔
@Client:40371488 Czy mogłabyś mi podać numer oferty, z której skorzystałaś i orientacyjną datę tego zakupu?
@kasi_ak Jasne, że postaram się wyjaśnić sprawę, ale jeśli chcesz mnie przywołać do danego wątku, użyj @ przed moim nickiem. Będzie mi łatwiej do niego trafić i pomóc 🙂
@_HolaOla_ No to ja Cię przywołuję co kilka dni, a Ty nie reagujesz. Po co wydałaś ten zakaz ? https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupujących/nie-mogę-zrobić-przelewu-ani-z-kontaktować-się...
@xyz96 W tej wypowiedzi napisałam o jakiejkolwiek personalnej wypowiedzi w stosunku do drugiej strony. Przeczytałam wszystkie wątki, w których mnie oznaczyłeś, ale nie znalazłam w nich takich przesłanek. Natomiast z tymi, które łamały zasady, zrobiłam, co do mnie należało. Nie mam możliwości zakazania wybranym użytkownikom udziału w wątkach, w których się wypowiadasz, a tego prawdopodobnie ode mnie oczekujesz. Jeśli coś jeszcze mam wyjaśnić w tej kwestii chętnie to zrobię, ale zapraszam na PoGadane lub bardzo proszę o wiadomość na spolecznosc@allegro.pl
@_HolaOla_ Nie, tam nie było o personalnej, było o jakiejkolwiek;
Widzę, że macie problem ze zrozumieniem, a ja nie będę sprawdzać i badać kto, jak albo w jaki sposób zadał pytanie drugiej stronie. W związku z tym obu Panom przypominam ten wpis Maćka oraz informuję, że jakakolwiek wypowiedź w stosunku do drugiej strony, bez różnicy czy będzie ona bezpośrednia, pośrednia, ogólna, czy też nie, będzie skutkowała odpoczynkiem od AG. To jest moja ostatnia informacja w tej sprawie.
Jeżeli nie masz możliwości, to nie rzucaj słów na wiatr.
@Client:40371488 Zgodnie z informacją mailową, którą do Ciebie wysłaliśmy, to zamówienie złożyłaś i opłaciłaś z innego konta. Więcej informacji wraz ze szczegółami znajdziesz w mailu od nas.
@_HolaOla_ przepraszam nie wiedzialem😳 eeech ta technika...chyba sie czlowiek starzeje🤔
@kasi_ak Nie ma za co przepraszać. Najważniejsze, że sprawa się wyjaśniła, a zamówienie się znalazło 🙂
I o to w tym wszystkim chodzi👍👍👍 pozdrawiam🥂