Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
co z moim zakupem ana alegro ?
@Client:83457150 to forum nie służy do takich pytań... Spytaj osoby u której dokonałeś zakupu. Skąd my mamy wiedzieć co kupiłeś i od kogo...
SPRAWDŹ ZAKUP W PANELU ,,KUPIONE - SZCZEGÓLY,, , MOŻE PRZESYŁKA JEST W DRODZE
Nie traktujmy narzędzia jakim jest "dyskusja" do zadawania pytań !
osobiście miałem kilku takich delikwentów co zamiast sprawdzić w zakładce "kupione" jaki jest status zamówienia to "najprostszą" droga zakładali dyskusje...
@PawHaft Potwierdzam, też mnie to ostatnio spotkało. Dyskusja założona w poniedziałek z samego rana, bo "zapłaciłem, a nie otrzymałem towaru", a na trackingu (do którego linka wysłałem w dzień nadania przesyłki, a jej nr dodałem do zamówienia dzień wcześniej) widać, że przesyłka leży na poczcie docelowej od piątkowego popołudnia.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Rozumiem, dyskusja nie służy do zadawania pytań. A do czego? Do udzielania odpowiedzi? 🙂
"Dyskusję ze sprzedającym możesz rozpocząć w następujących sytuacjach:
@xyz96 Dyskusja to ostateczność do rozwiązywania problemów, w momencie w którym jesteś pewny że zakupiony towar nie został WYSŁANY !
Do zadawania pytań jest inny sposób "pytanie do sprzedającego"
i wszystko w temacie...
Owszem narzędzie jakim jest dyskusja często jest nadużywane , ale jeśli klient nie ma przesyłki w deklarowanym terminie naskuteczniejsze w takim przypadku jest jej zainicjowanie
Na szczęście nie jest tak, że dyskusję możemy otworzyć wyłącznie wtedy, gdy jesteśmy pewni, że towar nie został wysłany. Dyskusja nie jest też ostateczną metodą rozwiązywania problemów. Na Allegro Jest nią POK. Dyskusja jest właśnie, między innymi, po to, aby takie kwestie na bieżąco wyjaśniać.
na bieżąco to masz sprawdzić status przesyłki a nie "na dzień dobry" zakładać dyskusje...
Widać że jesteś z tych kupujących co zakładają dyskusje na drugi dzień od zakupu bo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, sorry nie obraź się ale tak Cie odbieram...
A kiedy powstanie POS (Program Ochrony Sprzedających) przed klientami którzy nadużywają narzędzi w zły sposób bo nie potrafią czytać ze zrozumieniem?
oooooooooooooo .............na to raczej nie licz
Tak, czasem pytam sprzedawców przez dyskusję, jak im minął dzień 🙂
Tak , ale czasem wystarczy telefon lub mail z zapytaniem . Mialem osobliwy przypadek , sprzedałem w ciągu jednego dnia kilkadziesiąt sztuk jednego produktu , był to czas wzmożonego ruchu w internecie / pandemia / , na koniec dnia zostala jedna szuka , a nie powinna ,czyli ktoś nie otrzyma ,, ale pytanie KTO ??
170 przesyłek w podad 40 ten produkt , pewnie ktoś się upomi . Tak klient upomnial się przez dyskusję O.K dosłałem przeprosilem . i tu się kończy wszystko O.K
Klient otrzymał prrodukt , ale dyskusja zostala zakończona jako przedawniona pomimo próśb o zakończenie z mojej story jak i allegro
Tu w pewnym aspekcie rozumiem kupującego, bo miał pewność że wiadomość trafi przez allegro i sprawa musi być załatwiona, ale Dyskusja nie służy do "zadawania pytań" jak to twierdzi @xyz96
Nie mam pretensji o to ,że zainicjował dyskusję , ale o to ,że nie zakończył jej po otrzymaniu przesyłki uzupełniającej . Nadmienię ,że dosyłany produkt kosztował mniej od przesyłki ....... 🙂
@xyz96 Ale zdajesz sobie sprawę, że w sytuacji o której pisałem wyżej, kupujący dostał dwa mejle (jeden automatyczny od allegro, gdy wprowadziłem nr przesyłki do zamówienia, a drugi ode mnie z linkiem do trackingu po jej fizycznym nadaniu dnia następnego - bo zakupu dokonał nieco przed północą) oraz w związku z tym dwie wiadomości w centrum?
A to, że kupujący był na tyle leniwy, że po zalogowaniu się na allegro nie odczytał wiadomości (bo gdyby to zrobił, wiedziałby że przesyłka leży na poczcie w jego miejscowości) mimo, że widać że ma nowe w centrum, to już nie powinno mnie interesować.
Wspominałem, że wybrał przesyłkę listem poleconym ekonomicznym (bo akurat był za całe 0 zł)?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Tak , dotyczy to również mojego przypadku . Takie to w d.......manie przez klienta
@xyz96 zgodzę się pod warunkiem że pojawi się wpierw okienko "Drogi Kupujący - pomyśl! Spodobało Ci się ? - Pomyśl jeszcze raz! Sprawdź czy przesyłka której numer wprowadził Sprzedający - nie czeka na Ciebie na poczcie, w paczkomacie, czy innym punkcie odbioru. Sprawdź tracking!" 😋