Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
15 marca zamówiony asortyment nie dotarł mimo iż status jest dostarczono.Sprzedawca w rozmowie przeciąga czas z dnia na dzień.
P.H.U. Styldom
Wadowice
Sprzedawca odpowiada za przesyłkę do momentu jej otrzymania przez Ciebie. Sam status nie jest żadnym dowodem wydania rzeczy. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się dostarczenia towaru lub zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach poproś w Dyskusji o pomoc pracownika Allegro. Po 14 dniach od otwarcia Dyskusji możesz ją zamknąć i złożyć wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@Client:41429934 Jak zwleka to złóż wniosek do POK, po 14 dniach od zakupu: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Sprzedawca powinien złożyć reklamację w firmie przez którą nadawał przesyłkę ,skoro ma status dostarczona powinien wyjaśnić kto ją odebrał i gdzie się teraz znajduje.