anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu środków

34293892
#2 Obserwator#

Witam , mam mały problem ze zwrotem kosztów za paczkę nie mam pieniążków na koncie mimo że sprzedający zgłosił zwrot środków , przez co też nie mogę rozpocząć dyskusji na allegro bo wyświetla się komunikat że sprzedający zgłosił zwrot środków sprawdź e- mail lub szczegóły zakupu . E-maila nie dostałem a w szczegółach zakupu nic nie ma . Co w tej sytuacji zrobić ?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@34293892 Cześć. 🙂 O którym zamówieniu mówisz? 

oznacz moderatorów

34293892
#2 Obserwator#

Nr zamówienia : ecb82640-d970-11ee-bdf7-3388c4701409 (uszczelka głowicy )

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@34293892 Zwrot został przez sprzedającego zlecony 15 marca i powinien trafić na konto powiązane z BLIKiem, za który płaciłeś za zakupy. 

Sprawdź proszę ponownie historię swojego rachunku, a jeśli nie uda Ci się zlokalizować pieniędzy, to daj znać. Skontaktuję się wtedy z odpowiednim zespołem, wygenerujemy dla Ciebie potwierdzenie przelewu i będziesz mógł wyjaśnić tę sprawę w swoim banku. 

oznacz moderatorów

34293892
#2 Obserwator#

Właśnie sprawdzałem raz jeszcze i nic niema 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@34293892 Zgodnie z pomocą:

"BLIK

Zwrócone pieniądze trafią na Twoje konto. W przypadku większości banków informację o zwrocie zobaczysz w historii konta pod datą zakupu zwróconego produktu. Zwrot dostaniesz w ciągu 3 dni roboczych. Może się on pojawić pod lub przy Twojej płatności za zakupy"

oznacz moderatorów

34293892
#2 Obserwator#

Jeszcze nic niema może poczekam do jutra skoro w piątek był zlecony przelew . Choć moim zdaniem już powinno być . Patrzyłem przy płatności którą wykonałem 4/03 i przejrzałem aż do dziś i niema zwrotu 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@34293892 Zgłosiłam już potrzebę wysłania do Ciebie potwierdzenia, dostaniesz je na mejla, proszę o chwilę cierpliwości. 🙂 

oznacz moderatorów

34293892
#2 Obserwator#

Ok , dziękuję bardzo 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@34293892 Wysłane 🙂 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@34293892 Jeśli zwrot był zlecony w piątek to powinien pojawić się na koncie do jutra do końca dnia.

oznacz moderatorów

Client:50353052
#2 Obserwator#

Także mam taki problem 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:50353052 Podaj numer zamówienia 🙂 

oznacz moderatorów