Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem komplet pościeli, nie pasował i zwróciłem. Minęło ponad 10 dni, a środki nie zostały zwrócone
To ma jeszcze 4 dni na zwrot. Zawsze możesz grzecznie się przypomnieć na maila. Jak się nie wywiążę w 14 dni to wtedy dyskusja, jak nadal nie pomoże to POK.
@Client:105693266 rozumiem, że chodzi o zamówienie nr de120a52-02af-11ed-b5cc-79d466986245?
Kupujący zwrócił wpłatę za to zamówienie 19 lipca 2022 roku. Z informacji w systemie wynika, że zwrot zaksięgował się poprawnie powinieneś go odnaleźć na koncie przypisanym do BLIKa, z którego zakup został opłacony.
Jeżeli chodzi o zamówienie nr 1821fe91-0471-11ed-ba65-f72b71559454 to wniosek został złożony 30 lipca, a sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaty od złożenia wniosku (może się wstrzymać do momentu otrzymania zwracanej przesyłki).