Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar, po tygodniu go wciąż nie mam, dostawca pisze ze dopiero po 3 tygodniach go dostane. W opisie nie bylo tej info. Jak mam sie ubiegac o zwrot? po 3 tyg nie bede potrzebowala juz tego
@Client:47450497 Więc otwórz "Moje zakupy" znajdź ten zakup, kliknij Szczegóły zakupu i w oknie "Zgłoś problem" opisz problem. Jeśli sprzedający nie wyrazi zgody poproś o pomoc Allegro.
A może wystarczy napisać to sprzedającemu?
@br. zerknij na pasek dzialu cyt ,,
@mdrogeria , @Client:47450497 OK, małe niedopatrzenie. Na Allegro Lokalne nazywa się to: "Problem z zamówieniem".
Trzeba to kliknąć i dalej zupełnie podobnie. Tak samo prowadzi to do otwarcia dyskusji.
@Client:47450497 Poinformowałaś sprzedającego, że chcesz zrezygnować z tego zakupu?