anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co mam zrobić jesli płatność została zrealizowana a status przesyłki jest nieopłacone

Client:87997669
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  mam potwierdzenie płatności na koncie bankowym oraz emailu lecz na alegro lokalnie  piszę płatność : nieopłacona skontaktowałem się z sorzedającym i  nie dostał on zadnych danych co do przesyłki a pieniądze znikły co mam zrobić ? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

 Jeżeli masz w statusie "Nieopłacona" to możesz opłacić a tamto wróci w ciągu 3 dni na konto.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:87997669 Ta płatność jest anulowana, więc środki powinny automatycznie wrócić na Twoje konto w przeciągu kilku dni. Jeśli masz dostępną opcję ponowienia płatności, możesz z niej skorzystać. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:87997669
#7 Wielbiciel#

dziękuję mam nadzieje ze pieniądze zostaną zwrócone. chciałbym tez zapytać dlaczego ta płatność została anulowana  ? 

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Powodów może być kilka, np: przerwane połączenie.😁

oznacz moderatorów

Client:87997669
#7 Wielbiciel#

dobrze dziękuję pytam z ciekawości bo 1 raz się z takim czymś spotykam i boje się ze to jakiś błąd i pieniądze nie zostaną zwrócone a to jednak 200 zł i chciałbym zeby te pieniądze jak najszybciej wróciły bo trzeba prezent kupić 🙂 

oznacz moderatorów