Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ mam potwierdzenie płatności na koncie bankowym oraz emailu lecz na alegro lokalnie piszę płatność : nieopłacona skontaktowałem się z sorzedającym i nie dostał on zadnych danych co do przesyłki a pieniądze znikły co mam zrobić ?
Jeżeli masz w statusie "Nieopłacona" to możesz opłacić a tamto wróci w ciągu 3 dni na konto.
@Client:87997669 Ta płatność jest anulowana, więc środki powinny automatycznie wrócić na Twoje konto w przeciągu kilku dni. Jeśli masz dostępną opcję ponowienia płatności, możesz z niej skorzystać.
dziękuję mam nadzieje ze pieniądze zostaną zwrócone. chciałbym tez zapytać dlaczego ta płatność została anulowana ?
Powodów może być kilka, np: przerwane połączenie.😁
dobrze dziękuję pytam z ciekawości bo 1 raz się z takim czymś spotykam i boje się ze to jakiś błąd i pieniądze nie zostaną zwrócone a to jednak 200 zł i chciałbym zeby te pieniądze jak najszybciej wróciły bo trzeba prezent kupić 🙂