Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta pani jest nieuczciwym sprzedawcą wzięła pieniądze za towar a nie wysłała go
Client:101602391 napisz to samo tej pani najlepiej w dyskusji . Moje zakupy - szczegóły - zgłoś problem z zakupem .
@Client:101602391 Otwórz tej pani sprzedawczyni Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś problem i poproś tam o pomoc Allegro.
Jeżeli to nie rozwiąże problemu, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Zrezygnowała z zakupu a czeka za towarem. Możesz się nie doczekać. 😄
"Już był w ogródku, już witał się z gąską" 😄
jak wzięła?
sam jej dałeś
@Client:101602391 jeżeli masz na myśli zamówienie z 18.08.2021 r. To w tej chwili status płatności to "odwołana". Została odwołana 3 minuty po zamówieniu, więc nie zapłaciłaś za ten przedmiot, a sprzedająca nie popełniła błędu nie wysyłając Ci tej przesyłki.