anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mogę zrobić jeśli sprzedająca nie wysłała towaru?

Client:101602391
#7 Wielbiciel#

Ta pani jest nieuczciwym sprzedawcą wzięła pieniądze za towar a nie wysłała go

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:101602391 napisz to samo tej pani najlepiej w dyskusji . Moje zakupy - szczegóły - zgłoś problem z zakupem .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:101602391 Otwórz tej pani sprzedawczyni Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś problem i poproś tam o pomoc Allegro.

Jeżeli to nie rozwiąże problemu, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zrezygnowała z  zakupu a czeka za towarem. Możesz się nie doczekać. 😄

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@LEW433 

"Już był w ogródku, już witał się z gąską" 😄

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

RED
#18 Luminarz#

jak wzięła?

sam jej dałeś

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Client:101602391 jeżeli masz na myśli zamówienie z 18.08.2021 r. To w tej chwili status płatności to "odwołana". Została odwołana 3 minuty po zamówieniu, więc nie zapłaciłaś za ten przedmiot, a sprzedająca nie popełniła błędu nie wysyłając Ci tej przesyłki. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów