Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
co robić, jeśli nie dostałam kodu do paczkomatu, a mija mi termin odbioru przesyłki?
Polecam pobrać aplikację inpostu. Najszybciej uda Ci się uzyskać dostępne do paczki. Kontakt z infolinią będzie trwać dłużej i może okazać się nieskuteczny.
pobrałam aplikację i problem sam się wtedy rozwiązał, dziękuję:)
@SAM34AEL Aplikacja pomaga nie tylko w śledzeniu i otrzymaniu kodu, także w otwieraniu i wysyłaniu. Taki przydatny "gadżet".
gwoli wyjaśnieniom: to były dwie przesyłki umieszczone w multi skrzynce, a na takie InPost zmienił ponoć sposób odbioru i to on teraz podaje kod. W pobranej aplikacji In Postu kod był umieszczony;)
Dzwonisz na infolinie 722 444 000, wybierasz info o paczkach do paczkomatu potem status paczki, numer telefonu i wprowadzasz numer paczki i wybierasz komunikat wyślij ponownie kod odbioru.
@SAM34AEL Złóż mailem reklamację sprzedawcy. To on, zgodnie z przepisami, odpowiada za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. Sprawdź wcześniej SMS i mail, kody przychodzą tu i tu. Jeśli nie masz kodu nigdzie i paczka wróci, możesz domagać się od sprzedawcy ponownej wysyłki na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty. Jeśli będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@xyz96 tak, najlepiej od razu sprawę na policję zgłosić. Po co coś sprawnie samemu załatwić w kilka minut 🙂
Wystarczy działać zgodnie z przepisami, które określają jasno odpowiedzialność sprzedawcy za przesyłkę nawet wtedy, gdy się to sprzedawcom nie podoba. Rób wszystko, tylko nie zawracaj głowy sprzedawcy, nawet jeśli nie wydał rzeczy 😄
@xyz96 zaproponowane przez Ciebie rozwiązanie jest nieadekwatne do opisanego problemu, po prostu uzyskanie przesyłki trwało by znacznie dłużej.
Jest jak najbardziej adekwatne i zgodne z zasadami.
@xyz96 Warto korzystać z naszych praw gdy coś na tym zyskujemy. W tym wypadku pobranie aplikacji lub zadzwonienie na infolinię będzie zdecydowanie szybszym i skuteczniejszym rozwiązaniem od kontaktu z sprzedawcą.
@InPost no i znowu multiskrytka i brak kodu. Co z nią jest nie teges? Też mi się nie uśmiecha instalować aplikacji tylko po to, żeby 2 razy w miesiącu otworzyć se zdalnie paczkomat. Bez jaj.
@exoryna Ten, który przed Tobą macał panel paczkomatu, wcześniej dłubał w nosie i drapał się po .... Zainstaluj se aplikację 🙂
@WREDZIA-W1 ale daj spokoj, przychodze do domu i myje rece,nie ma tragedii : )
@exoryna A zanim przyjdziesz do domu....... 😀
Kupujący @SAM34AEL odebrał paczkę i rozwiązał swój problem, więc dziękuję wszystkim, którzy się tutaj wypowiadali za rady oraz pomysły, co zrobić w podobnej sytuacji. Grzecznie informuję także, że z powodu dyskusji jaka się tutaj toczyła, zamykam ten temat.
@_HolaOla_ No to zamknij, bo nadal można pisać posty.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
test posta, mozna pisac.
zwrot 14 dni
rekojmia
gwarancja
dyskusja
pok
odstapienie