Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W takim razie, ok. 10 kwietnia napiszę do Pana z prośbą o dane do przelewu,Dzień dobry, do informowałam się i zwrotu nie mogę wykonać. Jestem osobą prywatną, nie firmą - to po pierwsze. Nie mam dostępu do emaila przez co opcjonalna zmiana hasła jest niemożliwa co oznacza że ma Pan cały czas dostęp do konta - to po drugie i najważniejsze. Po trzecie, nie wiem co tak naprawdę pan robił na tym koncie, Venti pojawił z niczego tak naprawdę przez co mam przypuszczenia że została na tym koncie kupiona przez Pana jakaś paczka. Moim błędem było zgadzanie się na zwrot nie przemyślając sytuacji - to racja. Przepraszam za opcjonalny problem i życzę miłej gry, przykro mi że nie mogę zrealizować zwrotu. Proszę już do mnie nie pisać ani dzwonić ponieważ mam swoje życie prywatne i wszystko specjalnie wyjaśniłam w tej jednej wiadomości.
Masz zapewnienie od sprzedającego o przyjęciu zwrotu to otwórz dyskusję, dlaczego piszesz ten wątek tu?
@Client:85349788 zapewne na allegro lokalnie - tu zwrotu nie zrobi przez Payu, musisz podać sprzedawcy nr konta - o ile zgadza się na zwrot, bo osoba prywatna nie ma obowiązku go przyjmować ale może, chyba że to reklamacja to musi rozpatrzyć 🙂
W takim sensie że ta osoba chciała zwrócić pieniądze a teraz nie bo to było kupowane konto i ona wystawiła oferte 2 dni temu nikt nie kupił i chyba przez to mnie chciała wywalić ale ja to zgłaszam jak reklamacje bo ona nie chce podawać gmail żeby zmienić hasło
@Client:85349788 Trochę nie wiadomo o co chodzi w treści tego pytania. Sprzedawca tak pisze do ciebie czy to ty napisałeś ot tak sobie?
Jeżeli chcesz przedmiot zwrócić to musisz się zdecydować najpierw sam, dlaczego chcesz zwrócić.
Jeżeli chcesz zwrócić bo się rozmyśliłeś, to są pewne warunki: sprzedawca musi być firmą, ale jeśli sprzedawca nawet nie jest firmą, to może wyrazić zgodę na zwrot co podobno miało miejsce.
Jeżeli przedmiot otrzymałeś niesprawny, uszkodzony to masz prawo do reklamacji z tytułu rękojmi. Sprzedający musi przyjąć uszkodzony przedmiot, a następnie naprawić lub wymienić na nowy, albo zwrócić pieniądze.
W przypadku reklamacji nie obchodzi cię czy sprzedawca chce czy nie chce przyjąć. On musi przyjąć reklamowany przedmiot.
Jeżeli sprzedawca odmawia przyjęcia przedmiotu musisz otworzyć dyskusję z pomocą Allegro.
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
I jeszcze jedno, jeśli sprzedający twierdzi że to nie on sprzedawał, to powinieneś o tym powiadomić Allegro, on powinien mieć zablokowane konto.
Jeszcze jedno, to nie jest żaden nowy pomysł, napisałeś w niewłaściwym dziale, myślę że ktoś z moderatorów to wyprostuje - przeniesie.
Teraz doczytałem że to było konto do gry, więc niczego nie odsyłasz, tak jak napisałem otwierasz dyskusję i domagasz się zwrotu zapłaty. Po 24 godzinach domagasz się pomocy pracownika Allegro.
Ale nie mogę napisać skargi bo kupiłem na allegro lokalne a ona mi nie dodała tego że kupiłem to konto rozmawiałem i ona mówi że nie chce to konto.
@Client:85349788 Możesz otworzyć dyskusję z sprzedawcą, (mało zrozumiałe są twoje wypowiedzi), jeżeli się zgodziła na zwrot, musi go przyjąć, jeżeli konto jest nieaktywne to reklamacja, masz link otwórz dyskusję, Allegro Ci w tej dyskusji pomoże, nawet na AL: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:85349788 No i dobrze, wszystko jedno gdzie kupiłeś, Lokalne czy nie to jest to samo Allegro. Nie piszesz czemu chcesz zwrócić, ale sam się decyduj, jak konto nie działa, żądaj zwrotu kasy.
A jeśli nie chcesz, no to nie zawracaj......
A dobra im debil mogę napisać w deskusji przepraszam
Nie używaj słów obraźliwych!!!
Problem w tym że nadal nie ma tej oferty w zgłoszeniu o problem