Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałem towaru, który kupiłem od tego sprzedawcy [edycja] i po siedmiu dniach od zakupu ponownie wrzucił ten sam produkt na swoją stronę i obniżył cenę. prawdopodobnie ten facet to oszustwo
@otunaara Ale zwrot pieniędzy otrzymałeś?
Jeśli nie, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś tam o interwencję pracownika Allegro.
Nie, nie zrobiłem, ale proszę o pomoc z „Allegro Help”
Witam czego tu się spodziewać konto mniej niż miesiąc i nie jestem do końca pewny ale ten użytkownik wygrał licytacje u mnie i nie zapłacił także tak jak piszesz to kolejny wyłudzacz i oczywiście na AL
Jestem tu nowy i to mój pierwszy zakup na Allegro, co za przeżycie 😞
@otunaara bardzo mi przykro, że doszło do takiej sytuacji. Dobrze, że założyłeś sprzedającemu dyskusję. Zablokowaliśmy jego konto i nie odblokujemy go dopóki nie wyjaśni sprawy. Nie martw się zakupy na Allegro Lokalnie są bezpieczne i w razie dalszych problemów będziesz mógł złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
Kłamstwo konto [edycja] nie jest zablokowane...
Jego konto jest nadal aktywne, a publikując nowe telefony, jestem pewien, że ludzie nadal padną jego ofiarą. taki smutny
@otunaara Albo ściemniasz , albo celowo nie napisałeś najważniejszej informacji. Czy zapłaciłeś? Pisałeś do sprzedającego?
Na Al. Lokalne jeżeli sprzedaż nie zostanie opłacona, to po 5 dniach Allegro automatycznie wystawia przedmiot ponownie do sprzedaży. Nie sprzedający, lecz Allegro.
Radziłbym wstrzymać się z tekstami typu oszustwo, na razie nie mamy pewności kto oszukuje.
Zapłaciłem, zostałem obciążony (płatność blik) i napisałem do sprzedawcy brak odpowiedzi, allegro też napisał do sprzedawcy i brak odpowiedzi, ale jego konto jest nadal aktywne i wysłał ten sam telefon z innym napisem
Ale wyraźnie jest napisane że konto zostało zablokowane a jest aktywne więc to tylko uspokajanie sytuacji a nic nie jest robione w tej sprawie skoro sprzedający dalej wystawia i sprzedake