Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w dniu 27.06.2021r wylicytowałam, zakupiłam i opłaciłam towar na allegro lokalnie, jednak do dziś nie mam zakupionego towaru i brak kontaktu ze sprzedajacym
@Jurgo9393, widzę, że otworzyłaś i zakończyłaś Dyskusję - czy chciałabyś, abym ją wznowiła? Sprzedający ma w niej 24 godziny (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy), aby udzielić Ci odpowiedzi.
Tak, proszę o wznowienie dyskusji za sprzedającym, przez pomyłkę wcisnęłam zakoncz
@Jurgo9393 dyskusja jest już wznowiona. Poczekaj proszę na odpowiedź sprzedającego, a w razie problemów możesz po 24h poprosić o pomoc pracownika Allegro.
@Jurgo9393 Nie kończ dyskusji jak sprawa się nie rozwiązała, a jak musisz zakończyć, koń jako nie rozwiązana, masz tu moderatorkę więc otwórz ponowie, możesz także złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Jurgo9393 Nigdy nie kończ Dyskusji przed ostatecznym załatwieniem sprawy. Teraz odczekaj 14 dni od zakupu i złów wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia To spowoduje, że szybko otrzymasz towar lub zwrot wpłaty od sprzedawcy, albo zwrot wpłaty od Allegro.