anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w przypadku opłacenia towaru na Allegro Lokalnie i braku kontaktu ze sprzedającym?

Jurgo9393
#7 Wielbiciel#

Witam, w dniu 27.06.2021r wylicytowałam, zakupiłam i opłaciłam towar na allegro lokalnie, jednak do dziś nie mam zakupionego towaru i brak kontaktu ze sprzedajacym

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Jurgo9393, widzę, że otworzyłaś i zakończyłaś Dyskusję - czy chciałabyś, abym ją wznowiła? Sprzedający ma w niej 24 godziny (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy), aby udzielić Ci odpowiedzi. 

 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Jurgo9393
#7 Wielbiciel#

Tak, proszę  o wznowienie dyskusji za sprzedającym, przez pomyłkę wcisnęłam zakoncz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Jurgo9393 dyskusja jest już wznowiona. Poczekaj proszę na odpowiedź sprzedającego, a w razie problemów możesz po 24h poprosić o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Jurgo9393 Nie kończ dyskusji jak sprawa się nie rozwiązała, a jak musisz zakończyć, koń jako nie rozwiązana, masz tu moderatorkę więc otwórz ponowie, możesz także złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Jurgo9393 Nigdy nie kończ Dyskusji przed ostatecznym załatwieniem sprawy. Teraz odczekaj 14 dni od zakupu i złów wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia To spowoduje, że szybko otrzymasz towar lub zwrot wpłaty od sprzedawcy, albo zwrot wpłaty od Allegro.

oznacz moderatorów