Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam przedmiot na Allegro lokalnie, zapomniałam odebrać przesyłki z Oneboxa. Napisałam do sprzedającego że pokryje jeszcze raz koszty wysyłki i żeby mi ten przedmiot jeszcze raz wysłał w terminie jaki mu będzie pasował. Sprzedawca odpowiedział, że nie zgadza się na zwrot przedmiotu, i żeby kontaktować się z Allegro bo paczka jest w ich magazynie. Chciałabym ten przedmiot jeszcze raz otrzymać
Zla współpraca, przecież jak mu piszesz że pokryjesz koszt ponownej wysyłki to jaki zwrot? ludzie gdzie ten świat zmiesza, ale możesz skontaktować się z Allegro Łone: 616 306 997 zadzwoń
@LEW433 widocznie się sprzedawca już raz przejechał i boi sie że jak odbierze to jeszcze mu sie zwrot za pomocą dyskusji wciśnie
Tak biedy sprzedający, a niech sobie jeździ gdzie chce, sprzedaje i powinien wiedzieć że ma obowiązki a nie tylko prawa, życzliwość w takim przypadku niewiele kosztuje ale może dużo zdziałać, Wiesz odpisałbym ci w twoim stylu, jak sprzedający taki to są inne sposoby utrudnić mu życie, dobrze wiesz o tym.😐
przecież w pełni skorzystał ze swoich praw zgodnie z prawem nadał wysłał i więcej nic nie musi robić a już na pewno odbierać i wysyłać ponownie
Dziękuję za numer.