Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprzedałem towar przez allegro lokalnie
kupujący odpisał że ma wady. jako osoba prywatna nie mam obowiązku do zwrotów,
ale chcę rozwiązać sprawę sprawiedliwe, i zaproponowałem częsciowy zwrot pieniądze.
w jaki sposób to zrobić aby było udokumentowane w systemie allegro?
Nie musisz udostęniać zwrotów konsumenckich, ale to reklamacja. A reklamację musisz przyjąc i się do niej odnieść, nawet jeśli nie jesteś przesiębiorcą. Nie sprzedaję na Allegro Lokalnie ale myślę, że Jeśli osoba kupująca nie otworzyła dyskusji reklamacyjnej (bo wtedy wszystko tam załtwiacie), tylko przez wiadomosci ustaliła z tobą w częściowy zwrot wpłaty, mozesz ją zwrócić na jej konto poza systemem Allegro, ale miej w razie dalszych problemów udokumentowaną jej pisemną zgodę na takie rozwiązanie oraz ewentualny dowód (w postaci wydruku z twojego konta).
nie ma dyskusji reklamacyjnej, chcę rozwiązać tą sprawę (np zwrot części kosztu przedmiota) aby klient był zadowolony i tej dyskusji nie otwierał
Wszystko zależy od zgody kupującego na takie rozwiązanie, Dalej jak pisałem,
@victormikhailov Jeśli kupującemu takie rozwiązanie pasuje i zaspokaja to jego roszczenia to najważniejsze jest to aby wszystko mieć na piśmie - najlepiej w wiadomościach na Allegro lub w dyskusji.
Poproś kupującego o numer konta i zrób przelew.
Zrób sobie screeny wszystkich wiadomości i je zachowaj bo wiadomości po czasie znikają 🙂
ok, zrobię tak - zaproponuje zwrot i udokumentuję w wiadomosciach na allegro (są widoczne w przypadku dyskusji, tak? )
@victormikhailov Wiadomości są całkowicie niezależne od dyskusji i co ważne - znikają po chyba 6 miesiącach więc w razie czego zrób screeny całej konwersacji i je zachowaj na przyszłość.
Ale niezależnie od umieszczenia ich w wiadomosciach zachowaj je u siebie, tak jak psiałem, bo wiadomosci nie wiszą wiecznie, a musisz mieć w razie czego dowód.