anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy dałem się oszukać?

MAMY ROZWIĄZANIE!
hubertpec1
#9 Pomysłodawca#

18 lutego zamówiłem na allegro lokalnie płytę główną sprzedawca strasznie przedłużał wysłanie wysyłki i wysłał dwa dni przed 15 dniem dyskusji, dyskusji dalej nie zamklem a minął jakiś czas, ale problem taki że płyta jest uszkodzona i część która była w zestawie, tak samo jak ilość pamięci ram, miało być 4 a jest 2, pytanie jest takie czy ponad 150 złoty poszło na marnie? Nie nagrałem odpakowania paczki.. proszę o pomoc czy mogę odzyskać pieniądze

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
hubertpec1
#9 Pomysłodawca#

Dodam jeszcze że to się stało kilka dni temu więc nie wiem czy ma to sens, bo myslalem że się dałem wrobić więc nawet nie prosiłem o pomoc, ale pomyślałem teraz że jednak warto spróbowac

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Możliwe że dałeś się oszukać ale dyskusje zamyka Allegro po 30 dniach, a mogłeś po 14 oznaczyć jako nierozwiązaną i złożyć wniosek do POK, teraz poproś o ponowne otwarcie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166 i tam wyjaśnij sobie sprawy ze sprzedającym, ogólnie to należny złożyć reklamacje.

oznacz moderatorów
hubertpec1
#9 Pomysłodawca#

A aktualną dyskusje zamknąć?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie, myślałem że masz zamkniętą, jak nie masz to poproś o pomoc Allegro, ale jak minęło 14 dni masz tam opcje zamknij jako nierozwiązaną to to zrób i złóż wniosek do POK. Pamiętaj że Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@LEW433 , @hubertpec1   Zaraz,  zaraz...  uporządkujmy:

Dyskusję rozpocząłeś  ponieważ sprzedający ociągał się z dostawą, musiałeś długo czekać. Tamten problem został jednak rozwiązany, przedmiot przyjechał.

Teraz pojawił się nowy problem,  przedmiot jest uszkodzony i niezgodny z opisem w aukcji.

Musisz złożyć  formalną reklamację sprzedającemu, możesz to opisać w rozpoczętej dyskusji. Nie możesz jeszcze teraz  zgłaszać do POK ponieważ  sprzedawca przedmiot dostarczył.

Sprzedawca prawdopodobnie będzie domagał się zwrotu przedmiotu, potem będzie rozpatrywał reklamację,  niestety trochę to potrwa.

Sprzedawca ma prawo  (i obowiązek)  płytę wymienić na dobrą, naprawić  lub zwrócić wszystkie koszty.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak ale nie przeszkadza to żeby prowadzić dyskusję, tam także może złożyć reklamację, tam także sprzedający ma możliwość się bronienia.

oznacz moderatorów
Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@br. niestety ale Cię zmartwię. Nie wiem skąd masz takie wiadomości ale sprzedający nie musi uznawać reklamacji. Może ją odrzucić. W całości. Nie ma obowiązku wymieniać płyty, naprawiać i nie ma obowiązku zwracania "wszystkich" kosztów. Jeśli się mylę to mnie popraw (najlepiej przytaczając odpowiednie zapisy z K.C.).

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Client:104371448   Dziękuję za uzupełnienie mojej wypowiedzi.  Nie jestem zmartwiony, nawet cieszę się, wiem że na  społeczność zawsze można liczyć.

Szkoda tylko że  nie poruszyłeś jeszcze innych aspektów problemu, na przykład:

- kupujący się rozmyśli i nie złoży reklamacji

- sprzedający uzna reklamację bez potrzeby zwrotu przedmiotu (dla obniżenia kosztów)

- przedmiot zaginie lub zostanie zniszczony podczas  transportu

- sprzedający okaże się niewypłacalny...

Może jeszcze inne opcje,  jeśli masz pomysł to uzupełnij.

Życzę radosnej twórczości

Pozdrawiam

oznacz moderatorów