Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
18 lutego zamówiłem na allegro lokalnie płytę główną sprzedawca strasznie przedłużał wysłanie wysyłki i wysłał dwa dni przed 15 dniem dyskusji, dyskusji dalej nie zamklem a minął jakiś czas, ale problem taki że płyta jest uszkodzona i część która była w zestawie, tak samo jak ilość pamięci ram, miało być 4 a jest 2, pytanie jest takie czy ponad 150 złoty poszło na marnie? Nie nagrałem odpakowania paczki.. proszę o pomoc czy mogę odzyskać pieniądze
Dodam jeszcze że to się stało kilka dni temu więc nie wiem czy ma to sens, bo myslalem że się dałem wrobić więc nawet nie prosiłem o pomoc, ale pomyślałem teraz że jednak warto spróbowac
Możliwe że dałeś się oszukać ale dyskusje zamyka Allegro po 30 dniach, a mogłeś po 14 oznaczyć jako nierozwiązaną i złożyć wniosek do POK, teraz poproś o ponowne otwarcie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166 i tam wyjaśnij sobie sprawy ze sprzedającym, ogólnie to należny złożyć reklamacje.
A aktualną dyskusje zamknąć?
Nie, myślałem że masz zamkniętą, jak nie masz to poproś o pomoc Allegro, ale jak minęło 14 dni masz tam opcje zamknij jako nierozwiązaną to to zrób i złóż wniosek do POK. Pamiętaj że Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
@LEW433 , @hubertpec1 Zaraz, zaraz... uporządkujmy:
Dyskusję rozpocząłeś ponieważ sprzedający ociągał się z dostawą, musiałeś długo czekać. Tamten problem został jednak rozwiązany, przedmiot przyjechał.
Teraz pojawił się nowy problem, przedmiot jest uszkodzony i niezgodny z opisem w aukcji.
Musisz złożyć formalną reklamację sprzedającemu, możesz to opisać w rozpoczętej dyskusji. Nie możesz jeszcze teraz zgłaszać do POK ponieważ sprzedawca przedmiot dostarczył.
Sprzedawca prawdopodobnie będzie domagał się zwrotu przedmiotu, potem będzie rozpatrywał reklamację, niestety trochę to potrwa.
Sprzedawca ma prawo (i obowiązek) płytę wymienić na dobrą, naprawić lub zwrócić wszystkie koszty.
Tak ale nie przeszkadza to żeby prowadzić dyskusję, tam także może złożyć reklamację, tam także sprzedający ma możliwość się bronienia.
@br. niestety ale Cię zmartwię. Nie wiem skąd masz takie wiadomości ale sprzedający nie musi uznawać reklamacji. Może ją odrzucić. W całości. Nie ma obowiązku wymieniać płyty, naprawiać i nie ma obowiązku zwracania "wszystkich" kosztów. Jeśli się mylę to mnie popraw (najlepiej przytaczając odpowiednie zapisy z K.C.).
@Client:104371448 Dziękuję za uzupełnienie mojej wypowiedzi. Nie jestem zmartwiony, nawet cieszę się, wiem że na społeczność zawsze można liczyć.
Szkoda tylko że nie poruszyłeś jeszcze innych aspektów problemu, na przykład:
- kupujący się rozmyśli i nie złoży reklamacji
- sprzedający uzna reklamację bez potrzeby zwrotu przedmiotu (dla obniżenia kosztów)
- przedmiot zaginie lub zostanie zniszczony podczas transportu
- sprzedający okaże się niewypłacalny...
Może jeszcze inne opcje, jeśli masz pomysł to uzupełnij.
Życzę radosnej twórczości
Pozdrawiam