Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zakupiłem na allegro lokalnie produkt który miał być sprawny a nie jest. Skontaktowałem się ze sprzedającym i powiedział mi żebym zrobił zwrot przez allegro. Jednak nie widzę takiej opcji i z tego co kojarzę przedtem jej nie było. Czy coś się zmieniło i przez allegro lokalne można zrobić zwrot?
Nie można, jeżeli sprzedający się zgadza na zwrot to mu odeślij. Zapewne koszty powrotu będą po twojej stronie: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/zwrot-i-reklamacja-to...
.
@reeneww Na Lokalnie nie ma systemowych zwrotów, ale Ty nie zwracasz towaru bez podania przyczyny, tylko w ramach reklamacji z powodu niezgodności z opisem, a więc ktoś wyżej wprowadza Cię w błąd, ponieważ w takim przypadku koszt zwrotu nie jest po Twojej stronie. Koszt odesłania musi Ci zwrócić sprzedawca. Poza tym musi Ci też oddać cenę towaru i koszt wysyłki do Ciebie. Jeśli będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś w nim o pomoc Allegro.
Powodzenia...
Obecnie sprzedawca chce zebym mu odesłał paczkomatem przedmiot i on sobie dopiero to sprawdzi i mi zwróci za przedmiot. Nie wiem czy się na to godzić? bo co? wyśle mu a no powie że np. mu co innego wysłałem... więc co w takiej sytuacji robić?
@reeneww Cześć. Jeśli masz obawy przed odesłaniem przedmiotu możesz udokumentować (np. fotograficznie) paczkę z jej zawartością. Jednocześnie zachęcam Cię do kontaktowania się ze sprzedającym przez Dyskusję lub Centrum Wiadomości.
@ko_alka A możesz mi wytłumaczyć po co tutaj otwierać dyskusję, skoro sprzedający chce rozpatrzyć reklamację i prosi o odesłanie?🤔
@pinsplash W przypadku jakichkolwiek problemów @reeneww będzie mógł poprosić o pomoc Allegro. Oczywiście liczę na to, że sytuacja rozwiąże się szybko i bez konieczności interwencji 🙂
@ko_alka Żebym dobrze zrozumiał - sugerujesz że nawet jeśli jest kontakt i wszystko idzie ok to otwierać dyskusję? Czy na pewno po to jest to narzedzie?
@pinsplash Dyskusja ma służyć rozwiązaniu problemu - jeśli kupujący i sprzedający są w stanie wyjaśnić sprawę bez udziału pracownika Allegro, to bardzo dobrze. Podkreślam jednak, że zawsze z chęcią pomożemy.
@pinsplash Dyskusja może tylko pomóc w rozwiązaniu problemu. Kupujący ma pewne obawy, więc sprzedawca po rozpoczęciu Dyskusji będzie raczej mniej skłonny do kombinacji, a także dowie się od pracownika Allegro, że zwraca także koszty przesyłek w obie strony.