Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem towar od sprzedawcy za pobraniem, ponieważ sprzedawca nie miał konta bankowego połączonego z kontem. Teraz konto jest powiązane. Czy sprzedawca może zmienić metodę płatności dla bieżącego zamówienia? Chcę zapłacić 100% z góry przez allegro.
Kupiłem metodą „Kup Teraz”
@Client:102620041 Allegro Lokalnie? W systemie już nic nie zmienicie i nie zapłacisz przez Allegro Finanse. Możesz tylko wysłać sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu, on wtedy otrzyma zwrot prowizji, a Ty po wznowieniu aukcji kupisz ponownie, wybierając płatność z góry.
"Możesz tylko wysłać sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu"
Jak to zrobić?
Otworzyłem "Dyskusję ze sprzedającym"
z powodu „Powiadomienia o uchyleniu sprzeciwu, obsługiwanym obsługiwanym dostępie”
Chcę zrobić z góry za towar, zamiast za pobraniem, przez wszystko "
Czy sprzedawca musi teraz odpowiedzieć? Czy to nie to?
@Client:102620041 Tak, w Dyskusji sprzedający ma obowiązek udzielić odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Po tym czasie możesz tam poprosić o pomoc Allegro.
W systemie już nic nie zmienicie, ani Ty, ani on, czyli wysyła za pobraniem lub Ty w Dyskusji rezygnujesz z zakupu. On występuje o zwrot prowizji, wystawia ponownie aukcję i kupujesz znowu płacąc z góry.
Oto nasz dialog, ani ja, ani sprzedawca nie wiemy, co robić. Prosimy o pomoc
@Client:102620041 Coś mieszasz. Wybierasz powód "bak instrukcji lub gwarancji", a zgłaszasz chęć zapłaty przez Allegro po wybraniu pobrania?
W sumie powód ma mniejsze znaczenie. W Dyskusji napisz, że rezygnujesz z zakupu. Niech sprzedawca wystąpi o zwrot prowizji, który powinien otrzymać. Nic już nie zmienisz, sprzedawca nie ma możliwości udostępnić Ci w tym przypadku płatności z góry. Dopiero gdy wystawi aukcję ponownie, będziesz miał możliwość znowu dokonać zakupu i zapłacić z góry.
"Niech sprzedawca wystąpi o zwrot prowizji, który powinien otrzymać."
jak on może to zrobić?
@Client:102620041 Niech poprosi o zwrot tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... powołując się na Twoją rezygnację z zakupu w Dyskusji.
Dziękuję, czyli sprzedawca musi wypełnić ten formularz opinii, dołączyć zrzut ekranu naszej rozmowy z nim w otwartej dyskusji, w której oświadczam, że odmawiam zakupu. A czy powinienem poprosić o zwrot prowizji? A ile czasu czekać na tę decyzję? Kiedy można wznowić aukcję? Dziękuję za odpowiedź.
@Client:102620041 Tak, sprzedawca może poprosić o zwrot prowizji przez ten formularz, pokazując Twoją rezygnację napisaną w Dyskusji. Ty nie musisz prosić o zwrot prowizji. Na decyzję trzeba poczekać około 24 godzin, czasem nieco dłużej. Aukcję można wznowić już teraz.
Czy (sprzedawca) wybrałem zły powód otwarcia dyskusji? Nie widzę sposobu na anulowanie zakupu
Tak zrobiłem - prawda? Z góry przepraszam za mój polski, jestem z Ukrainy i nie znam dobrze twojego języka komunikacji.
[edycja]
Nie to nie to. Możesz napisać email przez wiadomości aby Allegro "widziało". Sprzedawca wystąpi do all o zwrot opłaty. Wystawi jeszcze raz, a Ty kupisz.
Tak zrobiłem - prawda? Z góry przepraszam za mój polski, jestem z Ukrainy i nie znam dobrze twojego języka komunikacji.