Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
22.07.2025 Złożyłem zamówienie. Po pewnym czasie skontaktował się ze mną sprzedawca. Powiedział, że wysłał paczkę, ale z powodu problemów z Inpostem, nie jest ona widoczna w aplikacji. Dzień później sprzedawca poinformował mnie, że Inpost zgubił paczkę i złożył reklamację, na którą muszę czekać nawet miesiąc. Otworzyłem spór i zażądałem zwrotu pieniędzy. Dzisiaj otrzymałem wiadomość, że paczka została wysłana. Sprzedawca napisał mi również dzisiaj, że Inpost rzekomo wysłał paczkę ponownie, a ponieważ zaginęła przez miesiąc, może być uszkodzona. Czy mogę odmówić jej odbioru i odzyskać pieniądze?
Cześć @Client:109495209, widzę, że sprawa została wyjaśniona w dyskusji. Gdyby pojawiły się w niej jakiekolwiek problemy, zawsze możesz poprosić nas o pomoc.