Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuję kupić przedmiot na Allegro Lokalnie i nie ma możliwości dokonania opłaty - nie generuje się prompt o BLIKa, nie przekierowuje do logowania do banku ani nawet nie działa obciążenie podpiętej karty - od razu wyświetla się widoczny niżej komunikat. Próbowałem na dwóch komputerach i telefonie, na koncie swoim jak i partnerki. 🙂
Pozdrawiam
A ta oferta to jest na Allegro, daj link, a inne formy platności działają?
Na Allegrolokalnie.pl, przetestowałem wszystkie dostępne formy płatności - kredytówka (wypukła, z limitem na internet), blik i przelew z Alior Banku. 😉
Daj spokój, ja programuję takie systemy sprzedażowe, nie dam się naciąć na fejkowego linka. 😄
Formularz płatności też zweryfikowałem jakby co. 😉
@PIKeRn Spróbuj proszę, w pierwszej kolejności wyczyścić pliki Cookie i pamięć podręczną oraz czy problem występuje również w oknie prywatnym incognito. Jeśli po tych krokach, problem z opłaceniem zamówienia wciąż będzie występował - to daj proszę znać z jakiej wersji przeglądarki korzystasz oraz prześlij nagranie z kolejno wykonywanych kroków na adres: spolecznosc@allegro.pl (w treści wiadomości podaj proszę link do tego wątku). 😊
Najnowszy Edge, Windows 11 24H2 z wszystkimi późniejszymi łatkami. Wysłałem już maila do supportu technicznego, niestety konsultant który do mnie dzwonił też nie wiedział z czego wynika problem.
Jak się czegoś dowiem to napiszę. 🙂