Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miałem ostatnio sytuację, że kupujący nabył 2 przedmioty na moich dwóch oddzielnych aukcjach w Lokalnie, następnie zapłacił za nie łącznie z kosztem wysyłki i nie miałem informacji o ustalenie warunków dostawy. Niby wszystko w porządku ale chodzi mi o sytuację w której jeśli nabywca nabędzie przedmioty o łącznej wartości powyżej pewnej ustalonej przeze mnie kwoty chciałbym mu oferować darmową wysyłkę. W przypadku wyłączenia możliwości ustalenia warunków dostawy jestem pozbawiony takiej opcji czyli wzięcia jej kosztu na siebie. Czy coś w kwestii ustalania warunków dostawy na Lokalnie się zmieniło.
Cześć, @ziba_2006. Sprawdzę to i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
Widzę jednak, że w przypadku tego zamówienia klient i tak nie poniósł kosztów wysyłki - dostawa była darmowa.
To prawda ale drugi przedmiot był ustawiony w standardowym koszcie wysyłki (11.49 zł). Skąd system wiedział, że łączny koszt ma być 0 zł? Może system bierze najniższy proponowany koszt przesyłki z kilku przedmiotów pod uwagę. Chętnie bym się dowiedział jak to działa.
@ziba_2006, wracam do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Jakiś czas temu wprowadziliśmy zmianę ułatwiającą zakupy wieloprzedmiotowe. Poprzednie ustawienia powodowały wydłużenie czasu zawarcia zakupu, przez konieczność czekania na odpowiedź z ustaleniami od sprzedającego.
Łącząc zamówienia opieramy się na wielkościach paczek, które jako sprzedający wybrałeś wystawiając swoją ofertę.
Czyli nagradzanie kupujących większe ilości przedmiotów na moich aukcjach darmową przesyłką nie będzie już możliwe. Szkoda...
W uzupełnieniu dodam, że nabywca nie posiadał opcji Smart, więc to że ostatecznie koszt wysyłki dla 2 przedmiotów system ustalił na łącznie 0zł nie wynikało z wykorzystania Smarta.
A niby co tam miało się zmienić, dwie osobno aukcje a tam na AL nie łącza się nigdy, zawsze ustalasz to ze sprzedającym, coś musiało nie zadziałać albo masz za darmo wysyłki.