anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dane kontaktowe w Allegro lokalnie

gosc
#8 Zapaleniec#

Kupiłem przedmiot w Allegro lokalnie i otrzymałem zupełnie coś innego. Nie wiem czy to była pomyłka czy oszustwo. Nie wiem jak skontaktować się ze sprzedającym bo w Allegro lokalnie nie są pokazywane dane sprzedającego.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Knowhere
#21 Demiurg#

@gosc Dane sprzedającego masz w mejlach, które otrzymałeś po zakupie i płatności. Kontaktować możesz się przez czat, możesz też założyć dyskusję klikając w "PROBLEM Z ZAMÓWIENIEM?" pod tym konkretnym zamówieniem w zakładce https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Spróbuj przez formularz allegro rozpocząć z nim dyskusję niech wyjaśni tę sytuację.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@gosc Tu masz bezpośredni link do formularza https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Opisz problem i jeśli sprzedawca się nie odezwie, poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Jeżeli Dyskusja okaże się bezskuteczna, napisz tu ponownie, bo jest jeszcze możliwość wystąpienia z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów

gosc
#8 Zapaleniec#

dziękuję za podpowiedzi. Udało mi się skontaktować telefonicznie ale sprzedający twierdzi że wysłał na pewno to co zamawiałem. Rozpocząłem jednocześnie z nim dyskusję na stronie. Swoją drogą nie wiem czy to możliwe aby gdzieś po drodze paczki zostały podmienione czy sprzedający ściemnia

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@gosc Kto wie. Ostatnio był tu taki wątek, jakoś ze 2-3 dni temu, gdzie zamiast telefonu dotarł kawałek metalowej rurki, a sprzedający twierdzi że wysłał to, co było zamówione.

W takich sytuacjach najlepiej doradzają @konto zamknięte i @RED

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

gosc
#8 Zapaleniec#

no właśnie, ja też kupowałem telefon a otrzymałem elektryczną szczoteczkę do zębów, jakieś zioła i czekoladę. Sprzedający twierdzi, że sam nie drukował etykiety tylko przez InPost to może tam nakleili etykietę nie na tą paczkę

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Problem zaczyna się powtarzać przy tym samym dostawcy oby tylko nie wyszło że jakiś człowiek robi to celowo dla własnego zysku .

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

gosc
#8 Zapaleniec#

No sytuacja zupełnie podobna do mojej z tym że ja miałem przez paczkomaty. Też jestem długoletnim użytkownikiem Allegro i jeszcze coś takiego mnie nie spotkało. Ciekawe czy uda się rozwiązać te sprawy czy trzeba się liczyć ze stratami.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

a ja się przyznam bez bicia, że zdarzyło nam się kilkukrotnie tak namieszać w przesyłkach, że było potem dużo roboty i straty czasu by to poodkręcać

przy dużej ilości przesyłek i przerywanej pracy na obsługę klientów i odbieranie telefonów - takie cuda się zdarzają - tym bardziej że nie robi tego jedna osoba

generalnie bardzo wtedy przydawała się pomoc Kupujących, którzy są w takich sytuacjach w większości wyrozumiali i uczciwi i za co dziękuje

(ale zdarzali się tacy co się nie przyznawali, że otrzymali inny towar)

zdarza się to wszystkim

nam nawet kiedyś m o r ele przysłało coś innego

 

ale to się dzieje u większych sprzedawców

na allegro lokalnie jak Sprzedający wysyła jedną dwie przesyłki - tutaj o pomyłce nie może być raczej mowy

proponuję żeby zaproponować sprzedawcy, że oboje Państwo złożycie zawiadomienie na policję, kupujący, że otrzymał inny towar, a Sprzedawca, że jego przesyłkę okradziono (|niech sprzedawca zrobi to pierwszy i prześle skan zawiadomienia Kupującemu to ochroni swój tyłek )

podobnie wspólnie należy złożyć reklamację na usługę w inpoście

 

gdyby sprzedawca miał opory z takim działaniem to proszę iść na policje i złożyć zawiadomienie z art 286 kodeksu karnego i użyć pok

 

oznacz moderatorów

gosc
#8 Zapaleniec#

Dzięki za podpowiedzi, w moim przypadku sprzedawca zarzeka się że wysłał właściwy przedmiot i z jego opisu wynika, że był zapakowany inaczej niż paczka którą otrzymałem. Na razie mam otwartą dyskusję ze sprzedającym i jak do tej pory nic nie odpowiedział, ma czas do poniedziałku (weekend). Zobaczymy jak to się potoczy. Nie wiem jakie może mieć to znaczenie ale w aplikacji Inpostu widzę dwie przesyłki wygenerowane przez sprzedającego, jedna z numerem na paczce którą otrzymałem, a druga ma status w trakcie przygotowania. Pytanie po co to robił? Zastanawia mnie co jest bardziej prawdopodobne, czy celowe działanie sprzedającego czy jakieś oszustwo ze strony Inpostu.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@gosc 

dwa numery - prosze je podać sprzedawcy może coś namieszał i paczka poszła do kogoś innego

oznacz moderatorów