Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot w Allegro lokalnie i otrzymałem zupełnie coś innego. Nie wiem czy to była pomyłka czy oszustwo. Nie wiem jak skontaktować się ze sprzedającym bo w Allegro lokalnie nie są pokazywane dane sprzedającego.
@gosc Dane sprzedającego masz w mejlach, które otrzymałeś po zakupie i płatności. Kontaktować możesz się przez czat, możesz też założyć dyskusję klikając w "PROBLEM Z ZAMÓWIENIEM?" pod tym konkretnym zamówieniem w zakładce https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Spróbuj przez formularz allegro rozpocząć z nim dyskusję niech wyjaśni tę sytuację.
@gosc Tu masz bezpośredni link do formularza https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Opisz problem i jeśli sprzedawca się nie odezwie, poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Jeżeli Dyskusja okaże się bezskuteczna, napisz tu ponownie, bo jest jeszcze możliwość wystąpienia z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
dziękuję za podpowiedzi. Udało mi się skontaktować telefonicznie ale sprzedający twierdzi że wysłał na pewno to co zamawiałem. Rozpocząłem jednocześnie z nim dyskusję na stronie. Swoją drogą nie wiem czy to możliwe aby gdzieś po drodze paczki zostały podmienione czy sprzedający ściemnia
@gosc Kto wie. Ostatnio był tu taki wątek, jakoś ze 2-3 dni temu, gdzie zamiast telefonu dotarł kawałek metalowej rurki, a sprzedający twierdzi że wysłał to, co było zamówione.
W takich sytuacjach najlepiej doradzają @konto zamknięte i @RED
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
no właśnie, ja też kupowałem telefon a otrzymałem elektryczną szczoteczkę do zębów, jakieś zioła i czekoladę. Sprzedający twierdzi, że sam nie drukował etykiety tylko przez InPost to może tam nakleili etykietę nie na tą paczkę
Problem zaczyna się powtarzać przy tym samym dostawcy oby tylko nie wyszło że jakiś człowiek robi to celowo dla własnego zysku .
@gosc Masz o tutaj ten wątek https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/kradzie%C5%BC-zawarto%C5%9Bci-przesy%C5%8...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
No sytuacja zupełnie podobna do mojej z tym że ja miałem przez paczkomaty. Też jestem długoletnim użytkownikiem Allegro i jeszcze coś takiego mnie nie spotkało. Ciekawe czy uda się rozwiązać te sprawy czy trzeba się liczyć ze stratami.
a ja się przyznam bez bicia, że zdarzyło nam się kilkukrotnie tak namieszać w przesyłkach, że było potem dużo roboty i straty czasu by to poodkręcać
przy dużej ilości przesyłek i przerywanej pracy na obsługę klientów i odbieranie telefonów - takie cuda się zdarzają - tym bardziej że nie robi tego jedna osoba
generalnie bardzo wtedy przydawała się pomoc Kupujących, którzy są w takich sytuacjach w większości wyrozumiali i uczciwi i za co dziękuje
(ale zdarzali się tacy co się nie przyznawali, że otrzymali inny towar)
zdarza się to wszystkim
nam nawet kiedyś m o r ele przysłało coś innego
ale to się dzieje u większych sprzedawców
na allegro lokalnie jak Sprzedający wysyła jedną dwie przesyłki - tutaj o pomyłce nie może być raczej mowy
proponuję żeby zaproponować sprzedawcy, że oboje Państwo złożycie zawiadomienie na policję, kupujący, że otrzymał inny towar, a Sprzedawca, że jego przesyłkę okradziono (|niech sprzedawca zrobi to pierwszy i prześle skan zawiadomienia Kupującemu to ochroni swój tyłek )
podobnie wspólnie należy złożyć reklamację na usługę w inpoście
gdyby sprzedawca miał opory z takim działaniem to proszę iść na policje i złożyć zawiadomienie z art 286 kodeksu karnego i użyć pok
Dzięki za podpowiedzi, w moim przypadku sprzedawca zarzeka się że wysłał właściwy przedmiot i z jego opisu wynika, że był zapakowany inaczej niż paczka którą otrzymałem. Na razie mam otwartą dyskusję ze sprzedającym i jak do tej pory nic nie odpowiedział, ma czas do poniedziałku (weekend). Zobaczymy jak to się potoczy. Nie wiem jakie może mieć to znaczenie ale w aplikacji Inpostu widzę dwie przesyłki wygenerowane przez sprzedającego, jedna z numerem na paczce którą otrzymałem, a druga ma status w trakcie przygotowania. Pytanie po co to robił? Zastanawia mnie co jest bardziej prawdopodobne, czy celowe działanie sprzedającego czy jakieś oszustwo ze strony Inpostu.
dwa numery - prosze je podać sprzedawcy może coś namieszał i paczka poszła do kogoś innego