Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wygrałem licytacje przedmiotu na allegro lokalnie (21.10) z dostawą przez paczkomat. Opłacona w ten sam dzień. Aukcja oznaczona była w aplikacji jako oferta z darmową dostawą (koszt wraca allegro).
Sprzedający twierdzi, że nie brał udziału w żadnych promocjach, pieniądze ma ale tylko za przedmiot,za przesyłkę mam mu przelać pieniądze na konto.
Teraz pytanie czy sprzedający dostal zwrot z Allegro czy coś tu nie gra?
@krys_tro Sprzedający nie zna zasad. On dostanie zwrot za przesyłkę od Allegro w ciągu 3 dni roboczych - wynika to z regulaminu promocji. Powinien więc wysłać Ci towar.
Promocyjna dostawa zostanie rozliczona za pośrednictwem Konta przez uznanie narzędzia rozliczeniowego Uczestnika Promocji w ramach sekcji Allegro Finanse w ciągu 3 dni roboczych
@krys_tro a czy Ty kupiłeś korzystając z aplikacji mobilnej?
W tej promocji można uczestniczyć również jeśli to kupujący dokona zakupu korzystając z aplikacji mobilnej. W regulaminie promocji dotyczą tego punkty 1 f-h. Opłatę za przesyłkę naliczamy w momencie zamknięcia skrytki w paczkomacie, a promocyjna dostawa zostanie rozliczona w ciągu 3 dni roboczych, więc nie będzie to widoczne od razu w rozliczeniach sprzedającego. Może to sprawdzić jeśli zainstaluje aplikację mobilną, będzie tam wyróżnienie „Dostawa 0 zł” przy tej ofercie.
@la_nika @Tak, ja kupilem przez aplikację. Problem w tym, że sprzedający wydrukował etykietę, pobrane zostały za to pieniądze z jego konta ale przedmiotu nie chce wysłać dopóki nie dostanie pieniędzy za przesyłkę.
@krys_tro dziekuję za odpowiedź! Czyli skorzystałeś z promocji 🙂 To prawidłowo, że wydrukował etykietę, pieniądzie nie zostały jeszcze za nią pobrane. Natomiast zostaną zwrócone do 3 dni roboczych. Możesz mu to przekazać, a jeśli chcesz to poproszę odpowiedni zespół, żeby również wysłał do niego wiadomość, żeby miał pewność, że może bezpiecznie wysłać do Ciebie przesyłkę. Daj proszę znać!
@la_nika dziękuję za szybką odpowiedź. Jeśli można to niech ktoś z Allegro skontaktuje się ze sprzedajacym.
Po wydrukowaniu etykiety ma saldo w allegro na minusie a opłata za przedmiot poszła na jego konto bankowe.
Te 3 dni liczone są od daty wydrukowania etykiety czy dopiero od odebrania przedmiotu?
@krys_tro jasne, już wysyłam taką prośbę. Ta opłata na koncie sprzedającego dotyczy innej przesyłki, którą nadał na Allegro Lokalnie. Te trzy dni będą liczone od daty pobrania opłaty, czyli od momentu zamknięcia drzwi skrytki paczkomatu przez sprzedającego.
Ja nie mam żadnej apki mobilnej. Widzę te darmowe dostawy i korekty normalnie, w rozliczeniach na koncie allegro tu:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
@cookie000 przez link nie mogę wejść w Twoją zakładkę, możesz mi to pokazać przesyłając zrzut ekranu 🙂 Sprzedający może wziąć udział w tej promocji gdy on wystawi przedmiot przez Allegro Lokalnie, ale również (jak w przypadku @krys_tro ) gdy to kupujący dokona zakupu przez aplikację. Tutaj punkty regulaminu, które tego dotyczą:
@la_nika dziękuję. Czyli trzeba przekonać sprzedającego do wysłania towaru żeby mógł otrzymać zwrot.
Moim zdaniem trochę to nieuczciwe, że sprzedający może nawet nie wiedzieć o takiej promocji a i tak bierze w niej udział. Później musi zastanawiać się czy ktoś kiedyś mu coś zwróci.
@cookie000 w moim przypadku sprzedający twierdzi, że w żadnej zakładce nie ma nic o zwrocie za przesyłkę. Dodatkowo o tej promocji dowiedział się ode mnie.
Ja też nie zwracałem uwagi na banerek na górze (w lokalnie) o darmowej dostawie, dopóki nie przychodziły mi wpłaty z darmową dostawą, której nie oferowałem. 😁
Jeśli allegro za to płaci, to w sumie wsio rawno, kto mi za dostawę zwróci.
A sprzedający w Twoim przypadku ? Nie wiem, może nie patrzył dokładnie, albo u mnie tak szybko się pokazuje ?
@krys_tro dziękuję za Twoją uwagę!
Informacja na temat promocji jest widoczna na stronie Allegro Lokalnie:
Jednak dostawalismy zgłoszenia, że sprzedający nie zawsze są jej świadomi, dlatego przekazaliśmy je do odpowiedniego zespołu, który weźmie to pod uwagę przy komunkacji kolejnej promocji.
U mnie taka wpłata pojawia się na liście równolegle do wpłaty za towar (ma dokładnie ten sam czas). Opisana jest jako "korekta PayU. Czy jest ona od razu policzona w kwocie na koncie ? Nie jestem pewien, ale korektę widać w zestawieniu.