Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca [edycja] sprzedaje tablety jako nowe nieużywane a wysyla nie te tablety w dodatkuz wadą bez gwarancji i używane oraz brudne..Zwróciłam temu panu tablet przyjął reklamacje a kosztów poniesionych za zwrot i za pobranie nie chce dalej zwrócić.cały czas prowadzi dyskusje a tam są zdjęcia wadliwego produktu i twierdzi że sprzedał mi dobry działający tablet ,dlatego proszę o interwencje w mojej sprawie,ponieważ dalej nie chce zwrócić 28 zł,które ja poniosłam za pobranie i odesłanie towaru.
To była reklamacja. Masz prawo do zwrotu kosztu wysyłki. W Dyskusji za każdym razem, po każdej odpowiedzi sprzedawcy proś o pomoc Pracownika Allegro.
Tylko to może trwać w nieskończonosć
@Client41379877 Próbuj jeszcze trochę, a potem zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąp o zwrot kosztów z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Takie coś trwa pół roku ,szkoda nerwów,już byam w takiej sytuacji
@Client41379877, Sprzedający przyjął produkt i zwrócił koszt towaru. Uznając reklamację powinien również zwrócić koszt odesłania towaru. Jeśli nie chce on zwrócić tych środków, poproś o wypowiedzenie się w Dyskusji pracownika Allegro. Na pewno nie zostaniesz pozostawiona w tej sprawie bez pomocy.
Wniosek w POK złóż.
@Client41379877 Musisz się zdecydować czy to był zwrot i (odstąpienie od umowy) czy reklamacja bo to 2 różne rzeczy i mają różne ścieżki prawne.Jeszcze inna sprawa czy sprzedawca był podmiotem gospodarczym lub spółką (firma) czy nie?
Jeśli sprzedawca to "firma"
Przy reklamacji do zwrotu może dość między innymi gdy przedmiotu nie da się naprawić ani wymienić na taki sam a wszystkie koszty przy reklamacji uznanej ponosi gwarant lub sprzedawca.
Przy zwrocie masz obowiązek pokryć koszt wysyłki zwracanego towaru. Jeśli zapłaciłaś koszt wysyłki zakupionego towaru do Ciebie to sprzedawca powinien Ci ten koszt zwrócić. Rozwiązanie umowy zgodnie z przepisami mówi, ze każdy sobie zwraca to co dał.
Jednak masz dodatkowe możliwości w postaci żądania poniesionych kosztów i innych związanych z zawarciem tej umowy, która została rozwiązana z winy sprzedawcy.
Możesz również zgłosić organom ścigania próbę oszustwa i wyłudzenia jeśli oferta sprzedaży towaru wskazywała i mówiła o towarze nowym a w efekcie był to towar używany i z wadami (tu nie ważne czy to jest firma czy osoba prywatna).