Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zostałem oszukany zapłaciłem za
nie , to nie ściema , o wyjaśnienie zapytaj tu -https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/nie-dotarl-do-mnie-zamowiony-przedmiot...
Po 14 dniach od utworzenia, zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną. Wypełnij wniosek do POK; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Gdybyś mimo to nie mógł wypełnić wniosku napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38&subjectId=4c2c4428-a...
Napisz tu potem, co Ci odpowiedziano.
@piotrtakato czy próbowałeś w formularzu zgłoszenia wniosku o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących wyszukać to zamówienie? Gdy klikniesz w strzałkę powinny wyświetlić się Twoje zamówienia, do których możesz złożyć wniosek.
Jeżeli to nie rozwiąże Twojego problemu to poproszę Cię o przesłanie zrzutu ekranu z komunikatem, który wyświetla się po wpisaniu numeru zamówienia, loginu sprzedającego lub nazwy przedmiotu.
Po zakończeniu dyskusji dopiero można wypełnić formularz . Nigdzie nie znalazłem tej informacji wcześniej . Formularz wypełniony 😉 zobaczymy co dalej ?
I pieniążki są już na koncie program ochrony konsumenta działa w 100%
@piotrtakato dokładanie tak! Cieszę się, że udało się wszystko wyjaśnić i odzyskałeś wpłatę. Pozdrawiam serdecznie 🙂