Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W dniu wczorajszym zakupiłem przez allegro lokalnie iPhone'a. W dniu dzisiejszym chciałem zobaczyć ofertę jeszcze raz, lecz wyświetlany jest komunikat "Nie znaleziono 😞 Strona, której szukasz, nie istnieje (błąd 404)". Na podobnym temacie wyczytałem, że sprzedającemu zablokowano konto allegro. Jak mogę się dowiedzieć, czy w Moim przypadku jest taka sama sytuacja?
Link do oferty: https://allegrolokalnie.pl/oferta/iphone-13-pro-256gb-nowy-okazja-mpa
Data zakupu: 24 Paź 2021 10:51
Bardzo proszę moderatorów o odpowiedź, gdyż jest to znaczna kwota pieniężna. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@bartololomeo możesz być spokojny. Sprawdziłam to i konto zostało zablokowane ze względów bezpieczeństwa. Chcemy mieć pewność, że produkt zostanie do Ciebie wysłany. Sprzedający jest w trakcie weryfikacji i powinien wkrótce nadać do Ciebie przesyłkę, jeśli tak się nie stanie, otrzymasz swoją wpłatę z powrotem.
Witam. Kupiłem 24.10.2021 telefon iPhone 13pro 256gb za 5000zl tzn pieniądzem przelałem ale kontak z sprzedawca już nie ma próbowałem dzwonić i pisać ale telefon został wyłączony. Czy teraz muszę czekać aż 14 dni na jakoś reakcje ? Przecież to dużo pieniędzy ,trzeba reagować szybciej.. zauważyłem później ze na Allegro ma konto zawieszone to czemu mógł sprzedawać ma Allegro lokalne?
Zgłoś od razu na policję. Niech już działają, bo to nie mała kwota. Jestem ciekaw dlaczego allegro nie działa w tej sprawie?? Może dlatego że to allegro lokalnie i nie podchodzą do tego poważnie... Zauważyłem to nie pierwszy raz...
W jaki sposób przesłałeś środki, bezpośrednio na konto sprzedającego, czy za pomocą Allegro.
Nie rozumiem jednego: po co ryzykować utratę 5000 kupując telefon u niezweryfikowanej osoby, mając do dyspozycji oferty w normalnych sklepach za 5700 ?
Nawet jeśli lokalnie też chwali się jako bezpieczne, to nie podjąłbym takiego ryzyka bez dłuższej obserwacji konta.
Ma zawieszone ale to nie oznacza że ma obowiązek wysłania towaru, zacznij od otwarcia dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIEpo 14 dniach od zakupu składaj wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@DJbombka zablokowalismy to konto, aby mieć pewność, że otrzymasz swoje zamówienie. Weryfikujemy to konto i możesz być spokojny albo otrzymasz zakupiony produkt albo zwrot środków. Do zakupu doszło dwa dni temu, więc sprzedający ma jeszcze czas, aby wywiązać się z transakcji.
Witam. Ze sprzedającym dalej nie mam kontaktu. Ile dni sprzedający ma na nadanie przesyłki? Po jakim czasie mogę liczyć na zwrot pieniędzy od Allegro? Pozdrawiam
@bartololomeo Skontaktujemy się ze sprzedającym. Możesz być spokojny, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Jeśli wystąpią jakieś problemy, możesz liczyć na rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
Witam. Dziękuje za szybkie zajęcie się sparwa. Jest to pierwsza taka sytuacja na Allegro od wielu lat kiedy jestem waszym użytkownikiem. Mam nadzieje ze taka sytuacja zdążyła się po raz ostatni. W związku z ta sytuacja mam jeszcze pare pytań. Po pierwsze, na czym polega weryfikacja sprzedającego na waszym portalu tj. co oznacza, ze użytkownik jest zweryfikowany lub nie.
Po drugie, czy informacja która od pani otrzymałem o zablokowaniu konta sprzedającego jest równoznaczna z tym, ze sprzedający nie dostał moich środków?
I ostatnie pytanie, proszę mi podać ewentualny okres zwrotu środków na moje konto.
Na koniec jeszcze raz serdecznie dziękuje moderacji za szybka odpowiedz i zajęcie się moja sprawa. Mam nadzieje ze więcej tak przykra sytuacja mnie ani państwa.
dziekuje i pozdrawiam
@bartololomeo Zweryfikowany sprzedający to osoba z aktywnym kontem. Taki użytkownik potwierdził swoją tożsamość przez przelew weryfikacyjny.
Po zawieszeniu konta usuwamy wszystkie wystawione na nim, trwające oferty. Założona zostaje też blokada sprzedaży. Sprzedający jednak ma dostęp do tych funkcji serwisu, które mogą mu pomóc zrealizować sprzedaż i skontaktować się z kupującymi. Po zawieszeniu konta nie można zarejestrować się ponownie bez zgody Allegro. Twoje środki trafiły na Allegro Finanse sprzedającego, zatem po wywiązaniu się z umowy będzie mógł je wypłacić na swoje konto.
Jeśli chodzi o okres zwrotu środków z POK - decyzja pojawi się w ciągu kilku dni. Masz Allegro Smart!, zatem zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych. Wniosek możesz złożyć po 14 dniach od dnia zakupu i masz na to 6 miesięcy.
My również mamy nadzieję, że więcej do takich sytuacji nie dojdzie 🙂 Pozdrawiam!
Witam, mam podobna sytuacje, po dokonaniu zakupu i opłaceniu zamowienia blikiem oferta znikneła i wyswietla sie bład 404 tutaj dodaje link do oferty https://allegrolokalnie.pl/oferta/iphone-xs-5bh proszę o pomoc ponieważ zaczynam sie troche denerwowac
Bardzo proszę moderatorów o odpowiedź. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@racuch1996 Cześć. 🙂 Nie masz powodów do zmartwień, wyjaśniamy tę sytuację ze Sprzedającym.
@user03 sprzedający ma 7 dni na wysłanie zamówienia na Allegro Lokalnie, a ten termin jeszcze nie minął. Sprawdziłam, dlaczego oferta została usunięta i nie masz czym się martwić, weryfikacja zakończyła się pozytywnie.
OK, czekam 🙂
Ciekawe jak to się zakończy.