Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdy wejdę w "Moje lokalne zakupy" , "Kupione" nie widzę szczegółów zakupu ... Dostępne są tylko "PROBLEMY Z ZAMÓWIENIEM?" i "CZATUJ". Nie mogę przez to wystąpić o zwrot towaru, co już uzgodniłem ze sprzedającym.
Na Moim Allegro wszystko wyświetla się poprawnie.
Gdzie jest "pies pogrzebany'? Pozdrawiam z wdzięcznością za od/pod-powiedź
pisze "CZATUJ" to "CZATUJ"
@SCR435 Bo tak jest na Lokalnie, nie ma szczegółów, jak na zwykłym Allegro. Nie ma systemowych zwrotów. To uproszczona wersja zwykłego Allegro, wszystko musisz uzgadniać ze sprzedającym sam poprzez kontakt z nim.
Kupuj na zwykłym Allegro 🙂
@SCR435 bo allegro lokalnie powstało z myślą o prywatnych osobach 🙂 które nie mają obowiązku przyjmować zwrotów, stąd nie ma formularza odstąpienia ( zwrotu ), nie ma zwrotów opłaty transakcyjnej 😞
Skoro uzgodnione ze sprzedającym że przyjmie zwrot to zapytaj o adres i odeślij 🙂
Nieprawda.
Allegro Lokalnie – wydzielona część Allegro, przeznaczona do prowadzenia sprzedaży przez Użytkowników Kont Zwykłych oraz Kont Firma,
brawo?🤔
[efharisto] 🙂
To już zostało poczynione. Sprzedający potwierdził o3manie zwrotu.
Jak sprzedający ma dokonać zwrotu pieniędzy - płatność była przez Allegro?
Jak przedmiot zostanie odznaczony w zakupionych na AlleLokalnie, że został zwrócony?
@SCR435 Podaj mu numer konta bankowego do zwykłego przelewu, inaczej (przez Allegro) nie zwróci.
Nic nie zostanie odznaczone, ale w niczym Ci to nie przeszkadza.