anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego niemogę wysłać wiadomości do sprzedającego na Allegro Lokalnie -napis (Błąd przy wysyłaniu)

monikarobert80
#8 Zapaleniec#

Niemogę wysłać wiadomości do sprzedającego na Allegro Lokalnie -napis (Błąd przy wysyłaniu wiadomości) przezco niemoge dogadać sie z nim w celu zakończenia tranzakcji.Niepodał nr. telefonu /meila ,a sprzedajacy upomina się o pieniądze które wpłaciłem, nie mogę również wpisać Swego! adresu aby mi wysłał przedmiot tj(zegar wiszący) co mam zrobić?!?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

xyz96
#21 Demiurg#

@monikarobert80 Wyczyść lub zmień przeglądarkę. W ostateczności spróbuj przez Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@monikarobert80 Spórbuj proszę skorzystać z innej przeglądarki lub urządzenia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

brus78
#8 Zapaleniec#

Ja osobiście uważam że Allegro specjalnie  utrudnia kontakt ze sprzedającym  blokując zakładki o sprzedającym i  wyślij wiadomość do sprzedającego .

Efekt tego jest  taki  ,że osoby takie jak ja  szukają kontaktu poza allegro i  omijają .

Gdyby  nie było to celowe działanie   Już dawno by coś z tym zrobili.. ja mam 2 komputery  i  2 telefony   na których próbowałem użyć tych zakładek bezskutecznie .

Przy okazji  pada pytanie  czy takie działanie nie narusza praw kupującego ?

oznacz moderatorów

monikarobert80
#8 Zapaleniec#

Dokładnie.

 

oznacz moderatorów

Tusia3kt
#3 Debiutant#

Zgadzam się z Tobą.  Celowe utrudnianie nawiązanie kontaktu, przez serwis **piiip**. Wiele razy próbowałem zadać pytanie sprzedającemu przez komp, telefon, bezskutecznie. Odnośnik nie działa. Widać **piiip** ma w tym interes. Masz kupić i nie dyskutować. A później jak zakupiony przedmiot okaże się popsutym bublem, martw się sam bo sprzedający nie jest firmą! Czas odłączyć profil od **piiip** Lokalnie. 

oznacz moderatorów

monikarobert80
#8 Zapaleniec#

Dziekuje ,ale próbowałem i jest taki sam problem,więc  problem leży po stronie Allegro .tyle w temacie.

oznacz moderatorów

AdamSzyma
#8 Zapaleniec#

mam tak samo i niezależnie od  urządzenia przeglądarki itp czyszczenia przeglądarki itp. Zgłaszałem i nikt nie chce mi pomóc....

oznacz moderatorów

brus78
#8 Zapaleniec#

Jak widać problem nie jest  jednostkowy a Allegro  nic z tym nie ma zamiaru zrobić ..

Gdyby miało  zrobiłoby ..  Ten problem jest nie od dziś . W sieci jest  wiele wpisów na ten temat.

W  takim wypadku  zostaje nam kupno poza allegro  i to nie  dlatego ze mamy  na to ochotę.

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AdamSzyma Jeśli masz na myśli zgłoszenie na czacie z 11.12. 2020 roku, to otrzymałeś od nas pełne informacje oraz porady, co powinieneś zrobić: 

"Poniżej wysyłam stronę, na której może Pan sprawdzić najnowszą wersję przeglądarki, z której Pan korzysta.Firefox: https://www.whatismybrowser.com/guides/the-latest-version/firefox Opera: https://www.whatismybrowser.com/guides/the-latest-version/opera 1. Weryfikacja wtyczek w trybie incognito. Możliwe, że jedna z zainstalowanych wtyczek blokuje działanie naszej strony np. dodatki blokujące reklamy. Proszę, aby sprawdził Pan działanie naszej strony w nowej karcie lub nowej przeglądarce, w trybie prywatnym (incognito). Dla Firefox proszę kliknąć w prawym górnym rogu ekranu na trzy kreski i wybrać Nowe okno prywatne.Dla Opery proszę kliknąć w lewym górnym rogu na symbol Opery (czerwone O) i wybrać Nowe okno incognito.

Jeśli nasza strona działa poprawnie, zachęcam Pana, aby zaktualizował Pan wtyczki lub zweryfikował, która blokuje Allegro. 2. Czyszczenie przeglądarki z ciasteczek i pamięci podręcznej. Ten problem może leżeć po stronie przeglądarki internetowej. Warto więc wyczyścić dane przeglądarki, z której Pan korzysta.  

Jeśli to nie pomoze również proszę o ponowny kontakt - postaramy sie zadziałać z poziomu systemu" 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

brus78
#8 Zapaleniec#

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@brus78 Cieszę się, że pomogłam rozwiązać Twój problem i mam nadzieję, że w przyszłości nie będziesz tak negatywnie do nastawiony i zmienisz swoje zdanie o nas 😉  

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_
@brus78

Nie wtyczki, tylko rozszerzenia😏

Wielokrotnie już pisałem w podobnych tematach, że gdy coś nie działa, to albo uruchamia się używaną przeglądarkę w trybie z wyłączonymi rozszerzeniami, albo pobiera się portable'ową wersję jakiejkolwiek przeglądarki i na niej sprawdza, czy problem nadal występuje.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

AdamSzyma
#8 Zapaleniec#

wszystko zrobiłem sprawdziłem i nadal nie działa. Pomoc - te same linki?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AdamSzyma W takim razie napisz proszę do nas ponownie wiadomość, powołując się na wcześniejsze zgłoszenia na czacie, postaramy się pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AdamSzyma
#8 Zapaleniec#

zgłosiłem i po paru prośbach o cierpliwość sprawa została pozytywnie rozpatrzona i faktycznie działa . Więc super i cofam nie do końca pochlebne słowa! Dziękuję:)

oznacz moderatorów