Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem produkt nie zgodny z opisem (podróbka) i sprzedający nie wysłał paczki przez Allegro wiec mimo, że chciałem nie miałem możliwości zwrócenia paczki. Po rozpoczęciu dyskusji, sprzedający stwierdził, że nie przyjmuje zwrotów (tak jest w ogłoszeniu) mimo ze o to nie pytałem, dostałem od niego wiadomość o następującej treści ”Ewentualnie jak sie nie spodobaja to je pan zwróci”. Gdy się odwołałem do powyższej wiadomości, sprzedający ja zignorował i powiedział ze nie przyjmuje zwrotów i tyle. Co mogę zrobić ?paczke mam, nierozpakowaną.
airpods pro 2gen za chyba dwieście zł
mam oryginalne jedyne, że pierwszej generacji i po porównaniu jakości wykonania byłem więcej niż pewien. dziękuję za pomoc i będę dawał znać na bierząco
może to naiwne z mojej strony ale już kupowałem w przeszłości urządzenia a w sumie bardziej dodatki, okładkę, ładowarkę magsafe i były za ułamek ceny i oryginalne.
@FranciszekKal a na zdjęciach jest oryginał ? a w opisie że to oryginały ??? kupując coś na pół ceny było do przewidzenia że to podróbka 😞
już powiedziałem czemu mimo tego zdecydowałem się na zakup.
@FranciszekKal paczke mam, nierozpakowaną. > masz rentgen w oczach czy domową aparaturę rentgenowską? > na jakiej podstawie twierdzisz, że to podróbka? > jak nawet nie wiesz co jest w paczce
@Ziolko39 a jemu nie chodzi o to ze z chin ida paczki na 2 nr listow przewozowych i sie boi ze dostal jakies bog wi co, nierozpakowal i panike sieje?
Jeżeli chodzi o zwroty to w przypadku zakupu od przedsiębiorcy masz prawo do zwrotu w ciagu 14 dni. O tym, czy ktoś jest przedsiębiorcą (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a nie Prawa przedsiębiorców) decyduje nie rodzaj konta (zwykłe czy firma), lecz charakter prowadzonej sprzedaży.
Sprzedaż prywatna musi mieć charakter incydentalny, sporadyczny i niezaplanowany oraz dotyczyć majątku prywatnego (sprzedający musi być właścicielem sprzedawanych towarów).
Natomiast jak sprzedaż ma charakter regularny i zarobkowy, sprzedawca nie jest właścicielem sprzedawanych rzeczy (tylko np. zamawia je po tym, jak zostaną one od niego kupione), czy też kupuje i sprzedaje (drożej) towary, to jest wtedy traktowany jak przedsiębiorca i ma ustawowy obowiązek przyjmowania zwrotów, o których mowa w art. 27 ustawy o prawach konsumenta.
__PRESENT
__PRESENT
wielkie dzięki, przyda mi się to w dyskusji.