Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro nie ma tam żadnej kontroli, moje transakcje (jako kupującego) 4 z 6, skończyły się porażką. Nie zamierzam nigdy więcej tam kupować, a tamtejsze ogłoszenia zaśmiecają wyniki wyszukiwania.
Nie ma takiej możliwości. Tak z ciekawości na czym polegały owe porażki?
Pierwsza była końcówka mocy z uszkodzonymi gniazdami. Na zdjęciach kable były niby podpięte aby zamaskować uszkodzenia. Nic nie zrobisz, nawet komentarza nie wystawisz.
Następny był korpus gitary. Na zdjęciach wyglądał dobrze, dopiero po otwarciu przesyłki okazało się, że jest od małego instrumentu. W opisie nie było tej informacji, a zdjęcia nie oddają wielkości. Sprzedający tłumaczył się brakiem wiedzy nt. instrumentów. Nic nie zrobisz. Itp.
Kiedy dokonasz zakupu na "Allegro lokalnie" i zapłacisz z góry, stoisz na straconej pozycji. Sprzedający tam w zasadzie są bezkarni i korzystają z tego.
A wiesz ilu sprzedawców tam tylko marnuje swój czas gdy mu notorycznie kupują i nie płacą bez żadnych konsekwencji? To obecnie odłam portalu wyłącznie dla amatorów o stalowych nerwach bo po obu stronach tak kupujący jak i uczciwi sprzedawcy ,którzy też tam są tracą czas i nerwy a regulamin jest kulawy i sobie z tym nie radzi .
@panwoo Nie masz racji. Zawsze możesz otworzyć dyskusję ze sprzedającym. A w razie braku porozumienia poprosić o pomoc Allegro. A co do komentarzy, to tam ich nie ma, ale moim zdaniem to dobrze, bo na Allegro one mają ogólnie złą formułę. Kupowłe, licytowałem nie ra z na AL i tylko raz miałem problem ze zwrotem uszkodzonego przedmiotu, bo sprzedawca usiłował wadę elektroniki przerzucić na kuriera.
@panwoo, przykro mi że zakupy na Allegro Lokalnie nie spełniły Twoich oczekiwań. Jeśli uważasz, że oferta wprowadziła Cię w błąd (wspomniane zamaskowane uszkodzenia), możesz założyć sprzedającemu Dyskusję. Wystarczy, że przy wybranym zamówieniu w zakładce Moje lokalne zakupy, wybierzesz opcję “Problem z zamówieniem?”.
Po wskazaniu powodu otwarcia Dyskusji i opisania problemu z zakupem, poczekaj na odpowiedź sprzedającego. Powiadomimy Cię o niej mejlowo.
Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź - oprócz soboty, niedzieli i dni wolnych od pracy. Jeśli nie otrzymasz od niego odpowiedzi po tym czasie, możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Wolałbym jednak mieć możliwość wyboru platformy zakupowej. Tak jak pisałem na początku, "Allegro lokalnie" nie spełnia warunków sprzedaży internetowej. Nie satysfakcjonuje mnie możliwość pisania sobie i marnowania czasu.