Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy dzisiaj będzie ekspert Inpost
Mam pytanie do eksperta
@Agent555 wezwiemy @InPost ale z reguły odpowiedź eksperta wygląda tak 😄
InPost sp. z o.o. jest otwarty na rzeczową rozmowę i wszelkie sugestię dot. poprawy jakości swoich usług.
W celu kontynuowania poruszonej kwestii zachęcamy do skontaktowania się z nami za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
lub
Reklamację można złożyć poprzez:
1) formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
2) kontakt z infolinią: 722 444 000 (telefony komórkowe) lub 746 600 000 (telefony stacjonarne)
3) pisemnie na adres siedziby: InPost S.A., ul. Wielicka 28, BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków
Kupiłem przedmiot że Smartem za 300zl
Nr przesyłki 660166939323107117961106
Ekspercie InPost przesyłka została przyjęta w oddziale o 06:14 minęło już ponad 3 godziny a status się nie zmienił na wydano do doreczenia.
Czy po raz kolejny tą przesyłka gdzieś się zapodziała w oddziale, już 2 lub 3 takie sytuacje były że przesyłka gdzieś się zapodziała w oddziale.
Jeśli to kolejna taka sytuacja że przesyłka gdzieś się zapodziała w oddziale, to raczej chciałbym złożyć reklamacje.
Ekspercie InPost nie pisz mi że kurier ma dwa dni na umieszczenie jej w paczkomacie.
Jeśli zakup jest że Smartem to kurier powinien dostarczyć przesyłkę w ciągu 1 dnia, jeśli zakup bez Smarta to w ciągu 2 dni.
Proszę mi napisać co się dzieje z tą przesyłka
Użytkownicy dokonują zakupu że Smartem żeby te przesyłki były dostarczane również w soboty, każdy chciałby otrzymać przesyłkę najszybciej
@Agent555 ja myślę, że jest jeszcze zbyt wczesna pora aby panikować, że paczka niezostanie wydana do doręczenia.
@Agent555 3 godziny, w czasie których paczka jest w oddziale, to nie jest okres, który wskazuje na to, że paczka zaginęła. To co dzieje się z przesyłką możesz sprawdzić na stronie Inpost, statusy są aktualizowane na bieżąco. Czy możesz wskazać mi gdzie dostałeś tę informację: "Jeśli zakup jest że Smartem to kurier powinien dostarczyć przesyłkę w ciągu 1 dnia, jeśli zakup bez Smarta to w ciągu 2 dni." ?
@Agent555 z końcówką dygodnia przesyłek jest mniej i nie wszyscy kurierzy pracują w weekend , oddział doręczajacy czeka zapewne na wszystkie przesyłki , rozdzieli na kurierów , aby nie musięli ponownie wracać po paczki do doręczenia . Jak napisał @Client:44052296 za wcześnie ,żeby cokolwiek wyrokować .
@Agent555 zluzuj gacie lub kup se na allegro meliskę 😄
Paczki smart często są dostarczane czy wyjeżdżają z sortowni w południe a umieszczane nawet o 20 i dalej będzie to sobota bo jak wiesz sobota kończy się o 24 😄
Zgłaszaj sprawę jak przesyłka nie ruszy 2 dnia roboczego od momentu dotarcia do oddziału. Wcześniej to zupełnie nie ma sensu. W 3 godziny to chyba tylko w Chinach i dronem Cię obsłużą 😉