Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, złożyłam zamówienie na Allegro Lokalnie i chciałabym anulować zamówienie, żeby otrzymać zwrot pieniędzy. Skontaktowałam się ze sprzedającym, który powiedział, że ogłoszenie od dawna jest nieaktualne. Zapłaciłam już BLIKIEM i sprzedający powiedział, że mam anulować zamówienie i wtedy pieniądze do mnie wrócą, natomiast nie widzę opcji anulowania zamówienia. Co mam zrobić, żeby odzyskać pieniądze?
A masz zwrot w zakładce maje zakupy to zrób. Ale nie musisz tego robić, ponieważ to problem sprzedającego że nie ma towaru, podaj mu nr konta bankowego i niech zwraca a jak nie będzie chciał to otwórz dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:39850822 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Nic tam nie anulujesz, bo nie ma tam opcji anulowania i nie masz obowiązku niczego anulować, gdy to sprzedawca nie jest w stanie wywiązać się z umowy. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś tam o pomoc Allegro - wtedy pieniądze otrzymasz.