anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mam spowodwać by sprzedająca zwróciła mi pieniądze za nieudana transakcje ? Zapłaciłam za towar

bpr1
#7 Wielbiciel#

który okazał się już sprzedany . Sprzedająca [edycja] twierdzi, że zwróciła mi pieniądze przez Pay, tyle, ze ja ich nie otrzymałam. Podałam jej numer mojej transakcji w Payu, by można było zidentyfikować wpłatę na jej rzecz, a pani oświadczyła, ze mam zgłosić sprawę do Allegro. Przysłała mi potwierdzenie wysłania kwoty 314 zł na jakieś inne, nie moje konto. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@bpr1 Rozumiem że to zakup na Lokalnie, nie było podawać żadnych numerów Pay tylko podać numer swojego konta w banku i poprosić o przelew 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@bpr1 wytłumacz Pani, że ona dokonała błędnego przelewu. Najprawdopodobniej zwróciła pieniądze na swoje konto PayU w allegro finanse z którego dokonuje wypłat za sprzedane przedmioty. Zwroty w allegro lokalnie dokonuje się na numer konta podany przez sprzedającego. Obsiewam się, że bez otwarcia dyskusji się nie obędzie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bpr1 Sprzedająca powinna zwrócić środki na Twoje konto bankowe. Zwroty na Allegro Lokalnie nie odbywają się systemowo. W tej sytuacji Sprzedająca powinna skontaktować się z PayU, przesłać potwierdzenie przelewu i zlokalizować zwrot. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@bpr1 Zacznij od otwarcia dyskusji i tam wszystko wyjaśnij: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów