Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
który okazał się już sprzedany . Sprzedająca [edycja] twierdzi, że zwróciła mi pieniądze przez Pay, tyle, ze ja ich nie otrzymałam. Podałam jej numer mojej transakcji w Payu, by można było zidentyfikować wpłatę na jej rzecz, a pani oświadczyła, ze mam zgłosić sprawę do Allegro. Przysłała mi potwierdzenie wysłania kwoty 314 zł na jakieś inne, nie moje konto. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy.
@bpr1 Rozumiem że to zakup na Lokalnie, nie było podawać żadnych numerów Pay tylko podać numer swojego konta w banku i poprosić o przelew 🙂
@bpr1 wytłumacz Pani, że ona dokonała błędnego przelewu. Najprawdopodobniej zwróciła pieniądze na swoje konto PayU w allegro finanse z którego dokonuje wypłat za sprzedane przedmioty. Zwroty w allegro lokalnie dokonuje się na numer konta podany przez sprzedającego. Obsiewam się, że bez otwarcia dyskusji się nie obędzie.
@bpr1 Sprzedająca powinna zwrócić środki na Twoje konto bankowe. Zwroty na Allegro Lokalnie nie odbywają się systemowo. W tej sytuacji Sprzedająca powinna skontaktować się z PayU, przesłać potwierdzenie przelewu i zlokalizować zwrot.
@bpr1 Zacznij od otwarcia dyskusji i tam wszystko wyjaśnij: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE