Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę anulować zakupione i opłacone, ale jeszcze nie otrzymane zamówienie?
@Client:101238281 W zakładce Moje zakupy kliknij Zwrot towaru. Wpisz tam powód "bez podania przyczyny" lub jakoś podobnie. W tej sytuacji będzie to Twoje odstąpienie od umowy. Nie ma więc znaczenia, jaką metodę odesłania tam zaznaczysz. Towaru nie musisz wtedy odbierać, paczka wróci do niego. Sprzedający odda Ci całą wpłatę, łącznie z kosztem wysyłki do Ciebie. Jeśli to był zakup Smart z dostawą paczkomatem, niczego nie może Ci potrącać.
Nie mam możliwości "zwrotu towaru" w Allegro Localnie (
Aaa, to Localnie. W takim razie kontaktuj się za sprzedawcą w sprawie anulowania. Możesz mu wysłać mailem swoją rezygnację.