Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 10.04.22 kupiłam na allegro firanki 2 sztuki .Po uplywie terminu realizacji dzwoniąc do sprzedawcy otrzymałam informację, że ich już nie będzie poprosiłam o zwrot pieniędzy. Wtedy usłyszałam że mam wystąpić o zwrot do allegro.Jak to zrobić?
Tu masz jak: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX#jak-anulowac-...
al;e sprzedający na AL nie musi mieć anulowania zakupu ponieważ tam zwrot środków odbywa się na konto podane przez Ciebie. Otwórz dyskusje a zaraz zwróci, skoro nie zna zasad sprzedaży na Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Cześć. Czy chodzi o zamówienie numer 16897020-b8b5-11ec-aafe-b73eb7213825 czy c9618462-b8b7-11ec-a86d-ebd3834e9987?