Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:102984733 Nie, możesz zwrócić na poczcie. Tutaj znajdziesz szczegóły.
A ja mam taką sytuację: zamowilem w ramach smart przez DPD , robię zwrot, w opcjach zaznaczam z mozliwych opcji DPD i wyskakuje „błąd”, i że musze wybrac inną opcję ( czyli Pocztę). Ale ja nie chcę Pocztą,chcę DPD. Jak to mozna rozwiązac?
@CLIO2 Cześć. Rozumiem, że wolałbyś skorzystać z usług DPD, jednak w tym przypadku nie ma możliwości wygenerowania takiej etykiety, ponieważ adres do zwrotu jest zbyt długi. Skorzystaj proszę z możliwości zwrotu Pocztą Polską.
Co to znaczy „adres do zwrotu jest zbyt długi”?
@CLIO2 To znaczy, że adres do zwrotu sprzedającego ma ponad 30 znaków - systemowo DPD nie przyjmuje tylu znaków, dlatego pojawia się błąd podczas generowania etykiety.
Ok. Trudno. Dzieki za info.
A Allegro o tym problemie wie? „Pracuje nad tym”?
@CLIO2 Tak, wiemy o tym ograniczeniu i pracujemy nad tym z DPD, aby takie problemy się nie pojawiały.