Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W niedzielę zakupiłam upominki dla całej klasy córki.W poniedziałek paczka została poprawnie nadana ,we wtorek była podobno dwukrotnie wydana do doręczenia po czym wróciła niby do oddziału.Dzis ponownie wydana do doręczenia i nie dostarczona do teraz czyli do godziny 12 w nocy.Kilka telefonów do InPost i żadnej konkretnej informacji.Paczka nadal ma status w doręczeniu w które już nie wierzę.Zostalam bez upominków,rozczarowaniem dzieci,bez wydanej kasy z klasowych oraz w nerwach.A kiedy próbuje odzyskać pieniądze,mam czekać 14 dni.Dlacze sprzedająca lub ja mamy ponosić koszty skoro zawinił InPost,który zgubił paczkę.Dlaczego mam czekać 14 dni ?
Sugeruję napisanie do Allegro w tej sprawie. Lub założenie dyskusji sprzedającemu na Allegro (chociaż sprzedawca wywiązał się z umowy) - oraz natychmiastowe poproszenie pracownika Allegro o udział w dyskusji. Sprzedawca nadał przesyłkę - zawinił przewoźnik. Znając życie - to sprzedawca zostanie obciążony całkowitym przebiegiem transakcji, włącznie ze stosownym komentarzem.
Właśnie sprzedająca się wywiązała,a że to nie było Allegro Smart to program ochrony nie działa? Dobrze rozumiem ? Jeżeli tak to jest to wysoce niesprawiedliwe oraz krzywdzące dla sprzedającej.Nie winie jej za to,że przewoźnik zgubił paczkę.W tym wypadku obie powinnyśmy otrzymać zwrot równowartości zakupu.
@wikiimati1817 sugeruje odnaleźć właściwy oddział Inpost i skotaktować sie z nimi a nie z infolinią. Oni powinni po pierwsze wiedzieć wiecej co z paczką a po drugie mieć bezposredni telefon do doręczającego kuriera. Wówczas z nim sobie wszystko ustalisz.
Skoro paczka jest w doręczeniu to znaczy że jest już w oddziele inpost w Twoim rejonie wiec najlepsze info bedzie u nich. Powodzenia
Wątpię aby cokolwiek zrobili.Paczka była już trzykrotnie wydawana do doręczenia i zawsze ponownie przyjmowana w oddziale.Ostatnio jeździła całą noc niby.Inpost nie przyznaje się do zagubienia.Wiem z pewnych źródeł,że nigdy się nie przyznają,nawet jeżeli u nich w systemie wewnątrz jest info za zagubieniu.Sprobuje zadzwonić do oddziału.Nie odpuszczę im.
@wikiimati1817
Prosimy o kontakt na pomoc@inpost.pl
W treści prosimy podać numer przesyłki, dane do kontaktu oraz dokładny opis zawartości. Zweryfikujemy wówczas sytuację z paczką i zainterweniujemy odpowiednio w oddziale, by przyspieszyć doręczenie.
Już się kontaktowałam wczoraj .Pisałam zgłoszenie i cisza.Zadnej odpowiedzi.Dzis napisałam reklamacje.Na infolinii zero konkretnych informacji.Zero pomocy.Juz nie wiem gdzie to zgłosić.
Kontaktowałam się już i żadnej odpowiedzi.Dzis złożyłam reklamacje.Sprobuje kolejny raz zadzwonić na infolinię.Chociaz niesmak pozostał i pozostanie.
@wikiimati1817 Ta ich Infolinia jest do D... Ja tam dzwoniłem przez tydzień. Dopiero list do Krakowa pomógł. W te pędy kurier przyniósł przesyłkę i nie było tłumaczeń "nikogo nie zastał" List przesłałem kurierem (drożej, ale szybciej) Za trzy dni miałem przesyłkę.
@wikiimati1817 Ja juz miałem taką sytuację i dopiero interwencja listowna w centrali Inpost w Krakowie pomogła InPost SA, ul. Wielicka 28, EQUAL BUSINESS PARK Budynek B, 30-552 Kraków. Telefon też można do nich znaleźć, ale ode mnie nikt nie odbierał. Niby telefon jest do sekratariatu.
@InPost A może przedstawiciel się wypowie.
@_Likos_ a czy jest techniczna mozliwość aby klient wybrał przy dokonywaniu zamówienia - zakupu towaru paczkomat który jest wyłączony? (a może ma zapisany w ustawieniach allegro i automatycznie dodaje ten sam w każdych okolicznościach?)
Klient zamówił towar ode mnie w zeszłą sobotę, nadałem - wydrukowałem etykietę którą dostałem w zamówieniach i paczka została wysłana w poniedziałek. Wczoraj pojawiła się w oddziale niedaleko klienta i została wydana do doręczenia.
Jednak cały dzień nie została włożona do paczkomatu i dzisiaj też ma status - "przekazano do doręczenia". Z ciekawości wpisałem sobie w wyszukiwarkę paczkomatów packzomat odbiorczy i nie pokazuje go jako aktywny. Zadzwoniłem za infolinie przed chwilką i konsultant potwierdził i przekierował do innego.
Tak się teraz zastanawiam czy wtedy kiedy klient zamawiał był dostępny po czym go wyłączyli w trakcie tygodnia?
@Skill_Player mogli wylączyć w trakcie tygodnia po złożeniu zamówienia, mogło byc opóźnienie systemu i mimo że paczkomat nie był aktywny to system jeszcze tego nie widział lub po prostu paczkomat mógł mieć awarie dlatego go wyłączyli
Z tymi trzema przyczynami sie spotkalem.
@wikiimati1817 zgodnie z prawem trzeba się liczyć z takimi przypadkami, czas na odpowiedź reklamacyjną sprzedawca ma 14 dni więc nic nie zrobisz.
Ale według mnie było w takim przypadku o ile kupujesz od firmy zamówić ponownie !!! w razie odnalezienia paczki dokonasz odstąpienia jednej z dostaw i odzyskasz kasę a i klasa będzie zadowolona 🙂
Wiem,że mają 14 dni,ale oni dają sobie 30dni z czym również się nie zgadzam
@wikiimati1817 nie myl pojęć, jeśli zakup od firmy to do momentu wydania odpowiada sprzedawca i jak złożysz u niego reklamację ma 14 dni na odpowiedź, a to co piszesz to przewoźnik powołuje się na prawo przewozowe gdzie faktycznie jest tam 30 dni, ale zaznaczam nadawcą jest sprzedawca i Ty i tak nie dostaniesz ani odszkodowania ani nic, prócz odpowiedzi że nie jesteś nadawcą 🙂
Nie jestem nadawcą.Sprzedajaca wywiązała się z umowy.Dlaczego ma ponosić winę za dostawcę.Poza tym to ja pozostałam bez zakupionego towaru,bez pieniędzy i z problemem.