Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem towar sprzedający wysłał coś innego ,po odesłaniu niepotrzebnego mi przedmiotu,sprzedający wysłał mi to co zakupiłem choć niewiem czy tak było ponieważ nie miałem możliwości odbioru paczki ,i wruciła do właściciela ,poprosiłem sprzedającego o ponowne wysłanie paczki ,ale sprzedający nie odbiera wiadomości na czacie i zero informacji co z dalszym przebiegiem sytuacji zakupu .zakup na allegro lokalnie .dodam że info o paczce do paczkomatu dostałem maila którego odczytałem za późno a na aplikacji InPost zero info o paczce że czeka w paczkomacie .
@Logo2103 jeśli masz aplikację Inpost sms z kodem do odbioru nie przychodzi , na Lokalnie są sprzedawcy prywatni , nie siedzą przed komputerem non-stop jak przedsiębiorcy, spróbuj zadzwonić do sprzedawcy .
@Logo2103 spróbuj proszę skontaktować się ze sprzedającym telefonicznie. Jeśli to nie pomoże to załóż dyskusję, po 24h możesz poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro.
Napisałem do sprzedającego nie odczytuje wiadomości nawet email nie został odczytany jak zadzwoniłem zostało polaczenie odrzucone i zero kontaktu ze strony sprzedającego
@Logo2103 W takim razie rozpocznij dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Problem jest tez taki że wyświetla zakupy na allegro a z allegro lokalnie niema i nie mogę zaznaczyć czego ma dotyczy rozwiązanie problemu
@Logo2103 Formularz, który wysłałam, dotyczy właśnie Allegro Lokalnie. 🙂 Czy zakupu na pewno dokonałeś przez platformę? Jaki to numer zamówienia lub oferty?
@Logo2103 Nie możesz założyć dyskusji, ponieważ już to kiedyś zrobiłeś i ją zakończyłeś jako rozwiązaną. Skontaktuję się w tej sprawie z odpowiednim zespołem, wznowimy dyskusję i się w niej wypowiemy.
Odpowiedni zespoł to moze namiar do tego zespołu .
@Logo2103 Ja już to dla Ciebie zrobię, będzie szybciej. Poczekaj chwilkę, kiedy dostanę odpowiedź, to dam znać 🙂
Dobrze i dziękuję.
@Logo2103 Wypowiedzieliśmy się w tej dyskusji, sprzedający do godziny 18:00 powinien załączyć. w korespondencji potwierdzenie nadania przesyłki z prawidłowym przedmiotem.
@Logo2103 Dlaczego zamknąłeś dyskusję jak problem nie został rozwiązany?