anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wyegzekwować od sprzedajacego wysylki zapłaconych przedmiotów? Przelew na konto.

AgnieszkaN01
#2 Obserwator#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@AgnieszkaN01 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się wysyłki lub zwrotu wpłaty. Następnego dnia w Dyskusji poproś o interwencję pracownika Allegro, który zdyscyplinuje sprzedawcę i pomoże Ci rozwiązać problem.

Jeśli to Allegro Lokalnie, Dyskusję otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

Sprzedawca ma obowiązek wypowiedzieć się w Dyskusji.

Jeśli Dyskusja nie rozwiąże problemu, zamknij ją po 14 dniach jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@AgnieszkaN01 Na AL otwiera się tu dyskusję:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE ,po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@AgnieszkaN01 Jeśli to był zakup na Allegro Lokalnie i zapłata na konto poza Allegro Finanse, niestety nie otworzysz żadnej Dyskusji. Napisz do Allegro przez ten formularz i poproś o pomoc; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38&subjectId=4c2c4428-a...

Nie złożysz też standardowego wniosku do POK, ale na POK możesz liczyć. W sprawie rekompensaty pisz do Allegro przez ten sam formularz. Konieczne będzie dołączenie potwierdzenia wpłaty na konto sprzedawcy.

oznacz moderatorów