anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zakończyć zakupy na Allegro lokalnie?

lasko2209
#7 Wielbiciel#

Wrzuciłem do koszyka kilka pozycji przystąpiłem do zaplaty, wyskoczyło mi takie coś w Twoje zamówienie: "ZAPYTAJ O DOSTAWĘ

Damy Ci znać, kiedy sprzedający określi warunki dostawy. Wtedy możesz dokończyć zakupy." I cisza, wiadomość jest na szaro.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

No i czekamy na sprzedającego!

oznacz moderatorów

lasko2209
#7 Wielbiciel#

Sprzedający dopisał koszt przesyłki, teraz trzeba jeszcze raz kupić do koszyka?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lasko2209 tak, teraz powinieneś wybrać odpowiednią metodę dostawy oraz płatności i opłacić zamówienie.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lasko2209
#7 Wielbiciel#

Nic się nie zmieniło. Jak chcę kupić jeszcze raz, to dodaje mi do poprzedniego zamówienia podwójnie, i przekierowuje mnie z powrotem do zamówienia, i nie mogę zapłacić. Jak anulować zamówienie?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lasko2209 Na Allegro Lokalnie nie anulujesz zamówienia. Jeśli nie opłacić szakupów w ciągu 5 dni, transakcja anuluje się automatycznie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lasko2209
#7 Wielbiciel#

Minęło 5 dni, i zamówienie się nie anulowało automatycznie. Dalej nie mam wiadomości od Allegro lokalnie i od sprzedającego.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lasko2209 Podaj mi proszę numer lub link do tej oferty. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lasko2209
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@lasko2209 Dziękuję, ale prześlij mi proszę link do samej oferty, a nie zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@lasko2209 czy teraz możesz kliknąć "kup teraz" w wybranych ofertach? 
Sprzedający ustawił róże koszty dostawy, więc w tej sytuacji po dodaniu ich wszystkich do zamówienia kliknij [wybierz dostawę i płatność].
Przejdziesz na stronę, gdzie wybierzesz warunki dostawy, ponieważ mają różne opcje dostawy, wybierz odbiór osobisty lub zaznacz Poproś o warunki dostawy. Zobaczysz wtedy czat, gdzie ustalisz ze sprzedającym metodę i koszt dostawy wszystkich przedmiotów. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

lasko2209
#7 Wielbiciel#

Nic się nie zmieniło. Nadal nie mogę dokończyć zakupów. 

Od początku:

1. Wrzuciłem do koszyka kilka pozycji przystąpiłem do zapłaty, wyskoczyło mi takie coś w Twoje zamówienie: "ZAPYTAJ O DOSTAWĘ

Damy Ci znać, kiedy sprzedający określi warunki dostawy. Wtedy możesz dokończyć zakupy." I cisza, wiadomość jest na szaro. Nie było kosztów dostawy. Poprosiłem o warunki dostawy.  I cisza, wiadomość jest na szaro. Ani Allegro, ani sprzedający nie powiadomił mnie o warunkach dostawy.

2. Sprzedający dopisał do ofert różne koszty dostawy, do poszczególnych ofert.

3. Jak chcę kupić jeszcze raz, to dodaje mi do poprzedniego zamówienia , i przekierowuje mnie z powrotem do zamówienia, i zamiast jednej sztuki mam w zamówieniu 2 sztuki, i nie mogę zapłacić.

4. Jak anulować zamówienie? Minęło 5 dni, i zamówienie się nie anulowało automatycznie. Dalej nie mam wiadomości od Allegro lokalnie i od sprzedającego.

5. Nie chcę już kupować od tego sprzedającego, ale zamówienie nadal wisi na moim koncie, i nie mogę go zakończyć.

oznacz moderatorów

JKWX
#9 Pomysłodawca#

Witam serdecznie...;-)... Wprawdzie sytuacja tu opisana
miała miejsce ponad rok temu 😉 - ale:  może się wszak
to powtarzać -- a i też może to "dotknąć" każdego, czyli:
każdy może tego doświadczyć... kiedyś...
Niestety, najczęstszy powód problemu
jest najbanalniejszy - a często trudny 'do przejścia":
MUSI to potwierdzenie, tzw. "potwierdzenie warunków
dostawy" WYKONAĆ Sprzedający - niestety..
Najlepiej coś mu miłego napisać, w 'kontekście zakupu'
(łączonego zakupu "Kup Teraz" na All. Lok.)
- i sprawdzać, czy Sprzedający przeczytał....
Może być... nieobecny - nie potwierdzi wtedy ;-|...
Albo:  przeczyta wprawdzie - a/ale 'nie potwierdzi'
- bowiem... jest "taki" ... ("dziwny").
Można upraszać (go), z efektem nieokreślonym ;-|
... Rzadkie zjawisko, ale bywa....
Można POPROSIĆ "ALLEGRO" o pomoc - ale - ....jw.
Uda się lub też..nie - nie uda się...wyperswadować.
Nie spotkałem się z błędem systemu, natomiast ;-(
z "dziwnym zachowaniem" Sprzedającego
- zdarzyło się, niestety.... Średnia: 1 osoba / rok..;-))
- kilka procent zatem -- ale asortymentu szkoda ;-((.
Tyle spostrzeżeń.
Pozdrawiam przeserdecznie.
JKWX.
WROCŁAW.


oznacz moderatorów

lasko2209
#7 Wielbiciel#

Spróbowałem jeszcze raz, wyjąłem z koszyka zamówione rzeczy, i wrzuciłem jeszcze raz te same rzeczy. I nadal cisza. Sprzedający nie odzywa się. Czy Allegro mogłoby napisać do sprzedającego, dlaczego nie potwierdza moich zakupów?

oznacz moderatorów