anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakie informacje mam podać lub co teraz zrobić?

Kuba_2K20
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

bardzo dziękuję Panu za cierpliwość.

Otrzymałam właśnie informację z PayU, że Pana wpłata nie została do nich przekazana z powodu braku autoryzacji. Operator prosi o bezpośredni kontakt z Pana bankiem.

Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie wyjaśnić.

Gdyby pojawiły się pytania, to proszę pisać 🙂

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Ale o co chodzi? Co to za cytat? Płaciłeś za towar na Lokalnie i wpłata jest nieudana? Możesz opisać problem?

W zakładce Kupione możesz ponowić płatność, ale nie musisz. Na Lokalnie, zgodnie z regulaminem, po pięciu dniach bez wpłaty transakcja jest uznana za niebyłą, a umowa kupna jest anulowana.

oznacz moderatorów

Kuba_2K20
#7 Wielbiciel#
  • Ostatnio zapłaciłem za przedmiot blikiem na allegro lokalnie . Płatność z jakiegoś przypadku odrzucono ale kasę już pobrało (250 zł). Odrazu napisałem do pomocy allegro i poinformowali mnie że pieniądze zostaną zwrócone do 3 dni roboczych na konto bankowe . Kupiłem 18 kwietnia jest 23 więc już dawno powinno być.  Dlatego dziś napisałem do nich czemu jeszcze kasy nie ma na koncie a oni na to że to sprawdzą i mi e-mailem wyślą co i jak . Dostałem taką wiadomość co nie.  To teraz co mam zrobić?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Kuba_2K20 W takiej sytuacji pieniądze powinny być zwrócone w ciągu 3 dni roboczych bez żadnych dodatkowych warunków. Odpowiedz na otrzymaną wiadomość, domagaj się zwrotu wpłaty i zapytaj o odsetki. Gdybyś nie miał możliwości odpowiedzi, złóż reklamację tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Wcześniej sprawdź wszystkie swoje konta bankowe.

oznacz moderatorów