Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
bardzo dziękuję Panu za cierpliwość.
Otrzymałam właśnie informację z PayU, że Pana wpłata nie została do nich przekazana z powodu braku autoryzacji. Operator prosi o bezpośredni kontakt z Pana bankiem.
Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie wyjaśnić.
Gdyby pojawiły się pytania, to proszę pisać 🙂
Ale o co chodzi? Co to za cytat? Płaciłeś za towar na Lokalnie i wpłata jest nieudana? Możesz opisać problem?
W zakładce Kupione możesz ponowić płatność, ale nie musisz. Na Lokalnie, zgodnie z regulaminem, po pięciu dniach bez wpłaty transakcja jest uznana za niebyłą, a umowa kupna jest anulowana.
Ostatnio zapłaciłem za przedmiot blikiem na allegro lokalnie . Płatność z jakiegoś przypadku odrzucono ale kasę już pobrało (250 zł). Odrazu napisałem do pomocy allegro i poinformowali mnie że pieniądze zostaną zwrócone do 3 dni roboczych na konto bankowe . Kupiłem 18 kwietnia jest 23 więc już dawno powinno być. Dlatego dziś napisałem do nich czemu jeszcze kasy nie ma na koncie a oni na to że to sprawdzą i mi e-mailem wyślą co i jak . Dostałem taką wiadomość co nie. To teraz co mam zrobić?
@Kuba_2K20 W takiej sytuacji pieniądze powinny być zwrócone w ciągu 3 dni roboczych bez żadnych dodatkowych warunków. Odpowiedz na otrzymaną wiadomość, domagaj się zwrotu wpłaty i zapytaj o odsetki. Gdybyś nie miał możliwości odpowiedzi, złóż reklamację tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Wcześniej sprawdź wszystkie swoje konta bankowe.