Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałem słuchawki ani zwrotu wpłaconej kwoty zostałem oszukany co mam zrobić?
@Client:104653940 rozpocznij dyskusję, jak nic nie wniesie to po 14 dniach będzie wniosek o odszkodowanie z allegro protect 🙂
Przy odpowiednim zamówieniu w zakładce Moje lokalne zakupy zobaczysz Problem z zamówieniem?. Link wyświetlamy dla zamówień opłaconych przez Allegro Finanse oraz płatności przy odbiorze.
@Client:104653940 zdecyduj się jakiej płci jesteś 😄
Jestem oszukana - zostałem oszukany ?
@Client:104653940 jeżeli doszło do oszustwa to najlepiej zgłosić to na policję lub do prokuratury.
@Client:104653940 Otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE