Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem przedmiot na allegro lokalne zapłaciłem od razu kartą visa. Dostałem potwierdzenie że sprzedający otrzymał płatność sprawdziłem moje konto bankowe także była zablokowana ta kwota przez allegro. Na koncie allegro było płatność zakończona czyli wszystko ok. Piszę do sprzedającego odnośnie adresu i wysyłki itp. a on po 3 godzinach odpisuje wszystko ok ale proszę najpierw wpłacić pieniądze na konto za przedmiot.WTF
moje pytanie brzmi czy są możliwe jakieś opóźnienia ponieważ był to piątek wieczór czy nie ma szans na takie coś i sprzedający nie wie co się dzieje i sprawdza swoje konto bankowe a przecież wiadomo że pieniądze są zawsze na koncie allegro i trzeba je sobie samemu przelać na konto.Pozdr
@DJ_SPEI Jeżeli masz info "płatność zakończona", sprzedający wpłatę otrzymał i albo próbuje Cię zwodzić, albo nie wie, że pieniądze ma. Niech sprawdzi tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ Nie musisz czekać aż on środki wypłaci na swoje konto, ma obowiązek wysłać przedmiot teraz. Jeśli będzie problem, otwórz spór i poproś tam o pomoc Allegro.
Tak mu właśnie napisałem że ma sprawdzić swoje konto na allegro tam muszą być pieniądze.Dzieki i pozdr
Gościu napisał że w nocy pieniądze ktoś wyplacił z jego konta na allegro czy jest to mozliwe mówił że ma świeżo aktywowane payu.Czy jest mozliwe że jeśli jest problem z payu mogą być cofniete pieniądze na moje konto.?
@DJ_SPEI zapewne ma automatyczną wypłatę i system przelał mu kasę na jego konto, problemu nie będzie z Payu bo kasę sprzedawca dostał, nic Ci nie cofną, kasę z wypłaty sprzedawca powinien mieć w poniedziałek może nie wieży w Payu i czaka jak kasa pojawi się na jego koncie bankowym 🙂
Gościu mi zarzucał ze sam mu z konta cofnąłem wpłatę przecież to jest raczej niemożliwe.Pewnie jest jak piszecie czeka aż będzie musl na koncie.Rozmawialem z nim przez telefon i strasznie boi się że ktoś go oszuka😕no jak każdy 😳
@DJ_SPEI Raczej coś kręci. Wystawiając towar ma obowiązek wiedzieć, jak się przyjmuje wpłaty, a nie dopiero teraz się uczyć. Nie rozmawiaj z nim przez telefon, bo będzie Cię zwodził. Otwórz Dyskusję, domagaj się wysyłki i jeśli będzie problem, poproś tam pracownika Allegro o pomoc; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
👍