anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Client:46955736
#8 Zapaleniec#
  • Dzień dobry Nie otrzymałem pieniędzy za anulowane zamówienie Sprzedawca powiedział, że zwrócił pieniądze na allegro.?
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

Na AL sprzedający nie ma możliwości zwrotu przez Allegro tylko bezpośrednio  na konto podane przez Ciebie. Jak zakup na zwykłym Allegro to po takim zwrocie Allegro wysyła maila o zwrocie, nie było maila mógł nie zwrócić więc zostaje otwarcie dyskusji, na zwykłym tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

Client:46955736
#8 Zapaleniec#

 

fc315731-b11e-11ec-8d57-6b55717436d7

Płatności obsługiwane w ramach usługi Pay

f25cf851-b172-11ec-b5f1-b5c7c3591a3f

oznacz moderatorów

Client:46955736
#8 Zapaleniec#

 

fc315731-b11e-11ec-8d57-6b55717436d7

Płatności obsługiwane w ramach usługi PayU.

 

f25cf851-b172-11ec-b5f1-b5c7c3591a3f

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:46955736 zwrot trwa do 3 dni. Nieraz pieniądze księgują się w dniu zakupu. Dostałeś email od allegro?

oznacz moderatorów

Client:46955736
#8 Zapaleniec#

tak otrzymał 1 kwietnia

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:46955736 Zwrot pieniędzy został zlecony 1 kwietnia, zatem powinien już znaleźć się na Twoim koncie, z którego opłaciłeś zamówienie. Sprawdź dokładnie swój rachunek bankowy. 

oznacz moderatorów

Client:46955736
#8 Zapaleniec#

Nie otrzymałem pieniędzy, proszę o przesłanie potwierdzenie

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:46955736 Oczywiście, prześlemy potwierdzenie - już kontaktuję się w tej sprawie z odpowiednim zespołem. 

oznacz moderatorów

Client:46955736
#8 Zapaleniec#

 nie otrzymałem potwierdzenie

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:46955736 Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości - czekamy na odpowiedź od PayU i prześlemy Ci potwierdzenie mejlowo 🙂 

oznacz moderatorów

Client:46955736
#8 Zapaleniec#

dziękuję, otrzymane pieniądze.

oznacz moderatorów