Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na AL sprzedający nie ma możliwości zwrotu przez Allegro tylko bezpośrednio na konto podane przez Ciebie. Jak zakup na zwykłym Allegro to po takim zwrocie Allegro wysyła maila o zwrocie, nie było maila mógł nie zwrócić więc zostaje otwarcie dyskusji, na zwykłym tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
fc315731-b11e-11ec-8d57-6b55717436d7
Płatności obsługiwane w ramach usługi Pay
f25cf851-b172-11ec-b5f1-b5c7c3591a3f
fc315731-b11e-11ec-8d57-6b55717436d7
Płatności obsługiwane w ramach usługi PayU.
f25cf851-b172-11ec-b5f1-b5c7c3591a3f
@Client:46955736 zwrot trwa do 3 dni. Nieraz pieniądze księgują się w dniu zakupu. Dostałeś email od allegro?
tak otrzymał 1 kwietnia
@Client:46955736 Zwrot pieniędzy został zlecony 1 kwietnia, zatem powinien już znaleźć się na Twoim koncie, z którego opłaciłeś zamówienie. Sprawdź dokładnie swój rachunek bankowy.
Nie otrzymałem pieniędzy, proszę o przesłanie potwierdzenie
@Client:46955736 Oczywiście, prześlemy potwierdzenie - już kontaktuję się w tej sprawie z odpowiednim zespołem.
nie otrzymałem potwierdzenie
@Client:46955736 Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości - czekamy na odpowiedź od PayU i prześlemy Ci potwierdzenie mejlowo 🙂
dziękuję, otrzymane pieniądze.