Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem wczoraj o 20 konto w grze za 250 zł i piszę emaile do właściciela czy da mi dane do logowania to zero odzewu z jego strony. Piszę na allegro lokalnie do ziomka to też nie odpisuje(pokazuje że ostatni raz aktywny był 11 maja ) a numer który ma podany nie działa. I co mam zrobić? Czekam pół dnia aż sprzedający da mi dane do logowania ale nic nie odpisuje ani nic. Mam 17 lat i nie znam się i czy za jakiś dzień góra dwa jeśli nie da damych to iść na policje? Pomocy 🥺
Jest to twoje konto? Często tak bywa na AL, Otwórz dyskusję ze sprzedawcą: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:71397881 Otwórz ziomkowi Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i w niej go zapytaj o finalizację. Ma obowiązek odpowiedzieć, po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Jeżeli pomoc Allegro okaże się bezskuteczna, zamknij Dyskusję po 14 dniach jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Nie będziesz musiał iść na policję.
@Client:71397881 nie widzę tego zakupu na Twoim koncie. Przykro mi, ale w przypadku transakcji poza Allegro nie będę mogła Ci pomóc. Aby mieć pewność bezpiecznych transakcji dokonuj ich zawsze przez Allegro, wtedy możesz liczyć na Program Ochrony Kupujących czy pomoc pracowników w dyskusji.
@Client:71397881 rzeczywiście teraz widzę, zwalam to na późną godzinę, przepraszam!
Zgodnie z regulaminem Sprzedający na Allegro Lokalnie ma 7 dni na wysyłkę, tutaj nie rozumiem czemu jako metoda dostawy jest przesyłka priorytetowa, a nie e-mail. Poczekaj proszę na odpowiedź Sprzedającego, nie każdy na Allegro Lokalnie codziennie tam zagląda. Jeżeli nie otrzymasz odpowiedzi, ani przesyłki załóż proszę dyskusję, po 24h możesz porposić w niej o pomoc pracownika Allegro, a w razie potrzeby złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, mam nadzieję, że do tego nie dojdzie i szybko otrzymasz dostęp do zakupionego konta.
Nic sie nie stalo. Napisalem do tej osoby na emailu o ta sprawe i dostalem zwrotny email "??? Kim pan jest"😂 , zalozylem ta dyskusje juz i no czekam na rozwiazanie. Dziekuje Pani bardzo za pomoc i innym!
@la_nika "tutaj nie rozumiem czemu jako metoda dostawy jest przesyłka priorytetowa, a nie e-mail" - może sprzedawca chciał wysłać zdjęcie konta, tylko zapomniał o tym wspomnieć😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄