anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem konto w grze, nie otrzymałem danych do logowania, nie mam kontaktu ze sprzedającym co robić?

Client:71397881
#7 Wielbiciel#

Kupiłem wczoraj o 20 konto w grze za 250 zł i piszę emaile do właściciela czy da mi dane do logowania to zero odzewu z jego strony. Piszę na allegro lokalnie do ziomka to też nie odpisuje(pokazuje że ostatni raz aktywny był 11 maja ) a numer który ma podany nie działa. I co mam zrobić? Czekam pół dnia aż sprzedający da mi dane do logowania ale nic nie odpisuje ani nic. Mam 17 lat i nie znam się i czy za jakiś dzień góra dwa jeśli nie da damych to iść na policje? Pomocy 🥺

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Jest to twoje konto? Często tak bywa na AL, Otwórz dyskusję ze sprzedawcą: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:71397881 Otwórz ziomkowi Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i w niej go zapytaj o finalizację. Ma obowiązek odpowiedzieć, po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Jeżeli pomoc Allegro okaże się bezskuteczna, zamknij Dyskusję po 14 dniach jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Nie będziesz musiał iść na policję.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71397881 nie widzę tego zakupu na Twoim koncie. Przykro mi, ale w przypadku transakcji poza Allegro nie będę mogła Ci pomóc. Aby mieć pewność bezpiecznych transakcji dokonuj ich zawsze przez Allegro, wtedy możesz liczyć na Program Ochrony Kupujących czy pomoc pracowników w dyskusji.   

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:71397881
#7 Wielbiciel#

C6F84AD2-8795-4FC8-B23E-0DE957509C35.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka