Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot i mam w zakupionych, dzwonię do sprzedawcy a On na to że już dawno sprzedał co teraz?
Dodam, że zapłata za pobraniem.
@piotrekbig4 To sprzedawca ma problem. Bo Lokalnie pobrało opłatę transakcyjną ( tak jest w wypadku "za pobraniem") której pewnie nie zwróci bo wpadka z jego winy. Ty oczywiście możesz domagać się wysłania towaru i sprzedajacy tak powinien postąpić. Ale szanse raczej są małe. Ponaciskaj go, jak nic nie wskórasz - odpuść.
@piotrekbig4 nic poszukaj innego produktu 🙂 jak nie ma to nie wyczaruje 😄
@piotrekbig4, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Co do zasady - Sprzedający wystawiając ofertę na Allegro poświadcza, że jest w stanie zrealizować dane zamówienie na warunkach, które umieszcza w ofercie. Natomiast rekomendowałabym Ci skorzystać z rady @kostas11 i poszukać towaru u innego Sprzedającego.
@piotrekbig4 Na AL są takie zasady albo kupujący nie zapłacił, albo sprzedawca sprzedał, możesz żądać wysyłki zawarta umowa, ale lepiej poszukaj towaru u innego.
@piotrekbig4 Została zawarta prawnie wiążąca umowa, masz więc prawo domagać się wydania towaru, nawet sądownie. Allegro to nie zabawa. Nie może być tak, że sprzedający po zawarciu umowy z Tobą twierdzi, że sprzedał rzecz komuś innemu, bo sprzedał Tobie. To jest tak, jakby na zwykłym Allegro kupujący po wygranej licytacji stwierdził, że nie ma pieniędzy.
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś problem i poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Jeśli nie otrzymasz towaru mimo to, zamknij ją po 14 dniach jako nierozwiązaną. Nie pozwalaj się łatwo zbywać w podobnych sytuacjach.