Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie proszę o pomoc w kontakcie ze sprzedającym lub w zwrocie pieniędzy za zakupiony 7 maja telefon Xiaomi Redmi 7a Nowy na gwarancji. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej wiadomości od sprzedającego oraz przesyłki.
Pozdrawiam
Adam
@peruadam kolejny myśli że kupił telefon za pół darmo najnowszej generacji 🙂
Nic nie zrobisz, sprawa na policję POK o ile się łapiesz 😞
@peruadam Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Jeśli to nie pomoże, wypełnij wniosek o zwrot wpłaty do Programu Ochrony Kupujących, nawet nie będziesz musiała sprawy zgłaszać na policję;
@xyz96Mam do Ciebie pytanie ... Ty to piszesz czy to wkleja się z automatu? Bo jeśli Ty to...
wystarczy przeczytać " nie otrzymałem" oraz podpis autora "Adam"
... może trochę szacunku!
@White_Dove_ Ojej, już nawet literówek się czepiasz?