Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam ostatnio buty,niestety okazało się że są rozmiar za duże-próbowałam wielokrotnie,na różnych urządzeniach i różnych miejscach załączyć *zwróć zakup * niestety po kliknięciu cały czas się ładuje i nie może się załadować żeby była możliwość odesłania produktu,co w tej sytuacji zrobić ?
Ten screen, ostatni, trzeci jest po momencie kiedy klikniesz zwróć zakup?
Dokladnie
Trudno powiedzieć. Zrób tak jak radziła administratorka i skontaktuj się z nimi bezpośrednio.
@41775206 rozwiń szczegóły zakupu , musi być przycisk ,, zwróć zakup ,,
Na Lokalnie kupujesz zwykle u sprzedawców prywatnych , a Ci nie mają obowiązku przyjmowania zwrotów , ten przywilej Ustawodawca daje Ci tylko przy zakupie od przedsiębiorcy . Zapoznaj się dokładnie z treścią oferty .